Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اهن
سلام دخترم دو سال و دو ماهه،در ازمایش خون اهنش 69 بوده که بنظر قدری پایینه،خواستم بپرسم چه مدت و چند قطره اهن نیاز داره؟
- ذات الریه
با سلام و خسته نباشید کودک من مدتی دچار تب متناوب شده و اکنون در بیمارستان به دلیل ذات الریه بستری است. به دلیل مصرف آنتی بیوتیک های قوی ضعیف شده و غذا نمیخورد. آیا میتوانم قرص جوشان ویتامین سی به او بدهم؟
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- مقدار قطره آهن و ویتامین
با سلام و خسته نباشید آقا دکتر دخترم دو سالش کامل شده می خواستم بدونم بعد دو سال قطره آهن و ویتامین بهش بدم.،و به چه مقدار باید باشه. با تشکر از شما
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- گریه شبانه
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه بعضی شبا خیلی راحت میخوابه ولی بعضی شبا مث امشب توی خواب هق هق میکنه و بغض میکنه یهو میزنه زیر گریه و دیگ ارومم نمیشه بعضا یباره گریه اش بعضا چند بار میخوابه باز بلند میشه گریه میکنه شدید چکاپ کاملم شده مشکل نداره از وقتی دنیا اومده همینه بعضا راحت میخوابید بعضا گریه میکرد راهی چاره ای نداره؟؟؟الان ۲ تا دندون اسیاب از عقب درمیاره ولی موقع گریه کردن دست هیچ جاش نمیزاره فقط گریه شدید داره
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- شربت سالبوتامول
سلام نوزاد من ۶ ماه هست دکتر بهش شربت سالبوتامول داده از دیشب ک دادم بچه بیقرار و دچار اضطراب شده و پودر سینکاست داده ک ندادم اصلا بهش آقای دکتر خیلی تردید دارم در دادن این داروها با خوندن عوارضشون
- شربت اموکسی کلاو
با سلام وقت بخیر سوالی دارم ، شربت آموکسی کلاو برای سرفه کودک ۸ ساله خیلی قوی نیست ؟ دوز مصرفی رو میشه لطفا بهم بگید ، ممنونم
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- شربت….
سلام وقت بخیر مسر ۶ ساله دارم سرما خوردخ شربت پلارژین بدم یا ستادین دی سی بهتره؟
- سرما.
سلام وقت بخیر بچه ۶ ساله دارم آبریزش داره از امروز و سرفه خلطی میکنه و گهگداری تب . چه دارویی براش شرکع کنم آقای دکتر گرامی ؟
- غذا
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم روزی یک سی سی و نیم شربت زینک هم میدم ولی خیلی سخت غذا میخوره خیلی بدمیخوزه میخوام بدونم شربت دیگه ای نیست ؟؟
- موارد استفاده از سفکسیم
سلام دخترم گلوش قرمز شده و میگه میسوزه و یکم هم مدفوعش شل شده آیا با سفکسیم ۱۰۰ خوب میشه چیکار کنم دکتر من تو خونه حبس هستم و فقط یه شربت سفکسیم ۱۰۰ دارم و یه آزیترو۱۰۰ و دفین هیدرامین تورو خدا پاسخ بدید
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- تعداد روز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم سینوزیت کرده فارمنتین ۶۴۳ دکتر داده و داره میخوره. تا ۷ روز باید بخوره یا ۱۰ روز ؟
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟

