Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- مقدار مصرف آزیترومایسین کودک سه نیم ساله باوزن ۱۷ کیلو
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- اطفال
سلام آقای دکتر واکسن 6ماهه زدم بچم تبش38/4هستتش خوبه یاببرم دکتر دست پاش داغه
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- پزشکی
سلام،بچه من دوسالشه پسره،دوتا غده پشت گوششه کمی پایینتر در هردو سمت،طبیعیه ایا؟یا اگر طبیعی نیست نشانه چیه؟ممنون
- عفونت چشمی نوزاد
سلام دکترپسرم۲سال و۲ماهشه گلودردوهمیشه هم گوش هاش عفونت میکننداین شربت روبخرم بهش بدم یانه؟
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم فاریسم داره.. امروز قیمه داشتیم پسرم یه قاشق از اب خورشت و یه تیکه گوشت خورد... لپه نخورد.. ولی بازهم نگرانم براش مشکلی پیش بیاد توروخدا کمکم کنین ممنونم
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام من یه دختر هفت ماه دارم وقتی به دنیا اومد دوکیلو هشت سیر بود الان شیش نیم کیلوهه من وقتی به دنیا اومد قرص چاقی مصرف میکردم دلیل وزن کمش خوردن قرص های منه لطفا جواب بدین
- جرم گوش کودک
دخترم 4 سالشه بردم شنوایی سنجی گفتن گوشش جرم داره ببریددکترمتخصصتا براش دربیارن سوالم اینکه آیا برای این سنه دخترم درآوردن جرم گوشش بد نیست ممنون
- دندان جدید
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من الان ۸سالش هست بیشتر دندوناش پوسیده هستن الا دندون آسیابی بالاش هنوز نیوفتاده دندون جدید رشد کرده و از لثه از بغل یه کم زده بیرون به نظرتون خطرناکه آیا دندون پوسیده خودش میوفته و این دندون میره سر جای خودش به خاطر شرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید ویه سوال دیگه این که دندوناش تند تند عفونت میکنه چه دارویی بهش بدم عفونتشون خشک بشه؟باتشکر
- اطلاعات دارویی
سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم یه قاشق مرباخوری چند میلی لیتر شربت میشه
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- قورت دادن هسته آلبالو
سلام،پسرم سه سالشه و ده تا آلبالو رو با هسته قورت داده،آیا دفع میشود؟
- رشد کمقد و وزن
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماه و ۶ روزشه ماه اول فقط خوب وزن گرفت کولیک داشت و یه ماه و نیمش بود ک سرما خورد دوباره سه ماهگی سرما خورد توی این چند ماه وزن کم اضاف کرد مثلا ماه دوم ۲۰۰ ماه سوم ۳۰۰ و ماه چهارم ۳۵۰ گرم خیلی نگرانشم نمیدونم به خاطر چرک خشک کنایی بود ک خورد اضاف نکرد یا چیز دیگه ای گفتن زینک خوبه برا اشتها نمیدونم چ مارکی بش بدم توی اینترنت گفته بالای ۲ سال میدن ممنونمیشم راهنمایی کنیددکتر گفت مولتی پدیابست بده ک تاثیری نداشتوزن تولد ۳۹۰۰ الان ۶۳۰۰ هست

