Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام علت زخم مانند اطراف داخل گوش چی میتونه باشه؟
دختر من هفت ماهشه چند شبه اختلال خواب داره گوش هاشو هم میکشه اطراف داخل گوشش زخمه ماننده خیلی نگرانم
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- گريه در حين شيرخوردن
با سلام، دختر من ١١٥ روزشه و دچار كوليك و رفلاكس معده است، براي كوليك بايوگايا و براي رفلاكس معده رانيتيدين مصرف ميكنه، الان دو هفته است كه موقع شير خوردن گريه ميكنه و نميتونه شير بخوره، فقط هم از شير خودم تغذيه ميكنه، از وقتي به دنيا اومده هم لبنيات نميخورم، وزنش موقع تولد ٢٦١٠ گرم و الان ٦ كيلو، چون وزن گيريش خوب بوده دكترش گفت كه مشكل از كوليكشه اما با داروهاي كوليك نه تنها بهتر نشده بلكه هر روز داره حالش بدتر ميشه و از صبح تا شب گريه ميكنه، فقط در صورتي ميتونه شير بخوره كه در حال تكون دادن باشه و يا بخوابه بعد كه بيدار شد شير بخوره، خيلي بيقراره، ممنون ميشم راهنمايي كنيد كه مشكل چيه و چه كاري بايد كرد؟
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- کودکان
امروز بچه من یک قطری مولتی کامل خورده است چی کار کنم؟؟
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
پسرم یک سال و نیمشه تب و سرفه و چرکیه گلوش بردمش دکتر ستادین داد خوبه بهش بدم؟
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- دور سر كودك
با سلام دختري نه ماهه دارم با دور سر 42/5 بهم گفتن كه دور سرش يه دو سانت كمتر از حد عادي ميباشد ايا اين ميتونه مشكلي براي دخترم داشته باشه ؟؟ البته دخترم بدون مشكله از لحاظ حركات و يادگيري. باتشكر
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- سر نوزاد
سلام من یه نوزاد دو ماهه دارم که فرم سرش گرد نیست کشیده هستش به طوری که وقتی ه صورت ایستاده نگهش میدارم قسمت پشت سرش بالاتر از پیشونیشه.خواستم بدونم که فرم سرش به مرور درست میشه یا نیاز به درمان داره؟؟؟
- تعویض شیرخشک
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم الان یک ساله تمام داره شیر خشک سیمیلاک میخورد که به سختی دیگه گیر میاد و به نسبت گران هست حالا سیمیلاک ۳ ضمن کمیاب بودنش خیلی گران هم هست حالا سوالم این هست آیا با توجه به سن کودکم میتونم همون شیر خشک ۲ که قبلا میدادم بعد یکسالگی هم باز بدهم ریسورس جونیور گرفتم ولی املاحش خیلی کمتر از همون سیمیلاک ۲ هست و چندان دوست نداره
- پیروسوال قبلی شیرخشک
سلام اقای دکتر. پیرو سوال قبلیم مبنی بر نفخ و دلدرد نوزاد سی روزم بعد خوردن شیر خشک آپتامیل پپتی یک ، فرمودین که از داروهای ضد نفخ استفاده کنم. سوالم این بود که نیازی به تعویض شیر خشک نیست؟ پ با همین شیر خشک ادامه بدم؟
- مولتی ویتامین یا آد
سلام آقای دکتر من ۶ماه دخترم تموم شده تا به حال بهش قطره آد میدادم از این پس مولتی ویتامین بدم بهتره؟؟یا همون آد بدم؟؟چون به نظرم مولتی ویتامین اشتها رو زیاد میکنه و بچه ی من چون کم غذاست
- یبوست نوزاد دو ماه
ببخشید نوزاد من ۴۸روزشه و امروز یک هفته میشه مدفوع نکرده دکتر قطره روتفلور تجویز کردن موثری نبوده ببخشید ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید

