Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا آوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم الان یه مدتیه بعضی وقتا شیر بالا میاره نگرانم شیر خشک ببلاک ۱ میخوره
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- بیقراری نوزاد
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- گریه نوزاد
سلام نوزادم خیلی گریه میکنه
- مامان مسیحا
چند وقت پیش از تخت افتاده بود آوردم مطب معاینه کردید فرمودید مشکلی نداره. ممکنه عق زدنش به افتادنش ربط داشته باشه؟ فقط موقع غذا خوردن عق میزنه
- پسرم سهماهشه واسه الان گرفته برای درمانش چکارکنم
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- گردن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم چهار ماه و بیست وچهار روزه است وقتی بغلم بنشونمش گردن رو به پایین نگاه میکنه اگه صداش بکنیم راست نگه میداره ولی همش پایین رو نگاه میکنه دد حالت دمر هم گردنش رو بالا میاره گردنش کامل سفت نشده بعضی وقتا درست نگه نمیداره آیا مشکل داره
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- آقای دکترپسرم سه ماهشه و گلودرد داره سرفه همراه باخلط ودرد میکنه
آقای دکتر پسرم سه ماهشه بیماری خودم گرفته خودم گلوم درد میکردو سرفه همراه بادرد سینه داشتم و تب ولرز اینم همیجور شده نمیدونم چ کنم میخواستم شربت آیورامی بهش بدم؟
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- آموکسی سیلین
سلام اقای دکتر سرما خوردم میتونم آموکسی سیلین واستامینوقن بخورم به بچه شیر میدم ؟

