Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- عفونت سبزبینی
عفونت سبزبینی و عفونت گلو..شربت آموکسی کلا و کتوفین داد خوب نشده الان۲هفته خوب نشده..داروی درمان بگید
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- یبوست
سلام بچم ۳ماهشه وزن تولد۲۷۰۰الان بالای ۷کیلو شیرمادرمیخوره باشیرخشک اپتامیل پرونوترا.قطره بایولاکت هم میدم بامولتی ویتامین ازاول مشکلی نداشته یعداز ۲۰روز نفخ ویبوست گرقته نفخش زیاده یبوستش هم طوریه که خیلی زورمیزنه شرخمیشه اوایل ماساژ میدادم مدفوع میکرد الان نمیکنه یک دکتر گفت حساسیت ب پروتئین گاوی داره شیرخشک haگرفتیم تاثیرنداشت ی دکترگفت شیرخشک کامفورت بدید اضلانمیخوره یک دکترگفت مشکل ازشیرمادره اونم پودر پیدرولاکس داد خیلی اذیته همش گریه میکنه چکارکنم دکتر
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- مدفوع نکردن
- تب واسهال
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید بچه ۹ماهه که دندان فک پایین ۲تا دراومد بجز بی اشتهایی مشکل دیگه ای نداشت اما دندان فک بالاش سه روزه که لثه اش ترکیده،بیقراری،تب،اسهال وسرفه داره شکمش خیلی میره و آب خالیه اصلا چه کارش باید کرد؟؟؟؟
- سلام اقای دکتر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۳ماهه خطر داره
- یبوست نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم هفت ماهشه دکتر واسه یبوستش پودر کیدی لاکت داده ولی روش نوشته برای کودکان ۲ سال به بالاست .الان موندم بدم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- قطره سدیم کلراید
سلام اقای دکتر قطره ی بینی سدیم کلراید رو نوزاد شش ماهه ی فاویسمی ، میتونه استفاده کنه؟
- سلام بچه من الان ٥ ماهشه لكهاي شير قهوهاي داره البته خانواده شوهرم همشون دارن ولي تعداد لكهاي دخترم خيلي زياد شده آيا درماني هس كه ازبين برن يا نه.؟ خيلي ميترسم
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام آقای دکتر .
من یک نوزاد پسر دارم که 2روز دیگه 6ماهش تمام میشه الان 2روز هست استفراغ میکنه ( و فقط شیر خشک آبتامیل شماره 1 + سرلاک گندم میخوره و فرنی هریره بادام به صورت طبیعی میخوره) یعنی هر چی که میخوره سریع بالا میاره انگار لحظه ی آروغ استفراغ میکنه . موقعی که مادرش شیرخشک بهش میده همش سرشو تکون میده به این ور و اون ور و مادرش با هزار ترفند شیر خشک را بهش میده . روز چهارشنبه بردیم یک دکتر متخصص به نام آقای مروارید که ایشان گفت یه عفونت روده ای هست و این داروها را براش نوشت(دی سیکلومین-متوکلوپرامید-دیفن هیدرامین و استامینوفن) از همون روز که چهارشنبه بود بهش دادیم کمی کمتر شد یعنی تقریبا بعد از گذشت 6یا 7ساعت نوزاد مدفوع آبکی کرد و کمی رنگ و رو گرفت و لی همون استفراغ را داره .
آقای دکتر واقعا کلافه شدیم ما تو شهر ایلام زندگی میکنیم متاسفانه متخصص های نوزاد روز های پنجشنبه و جمعه نیستن اگر راهنمایی خاصی دارید به اینجانب بکند در راه خدا . دیشب تو خواب همش خودشو تکون میداد و بی قراری میکرد. - غذای نوزاد
سلام اقای دکتر ،ایا باید هر روز به نوزاد 8 ماهه زرده تخم مرغ داد؟؟ اگر نه ،،در هفته باید چند روز داد؟؟
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟
- سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تیوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکتر ریه براش تحویز کرده بود
سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تئوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکترریه براش تجویز کرده بود سرفه هاش خصوصا موقع خواب زیادتر میشه
- شربت زینک
سلام به کودک سه ماهه روزانه میتوان چند قطره به او شربت زینک سولفات داد؟ با تشکر

