Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد شربت سالبوتامول
سلام بچم ۳ماه و ۲۳ روزه است دکتر براش شربت سالبوتامول نوشته برای سرفه اش تو اینترنت هم نوشته زیر ۲ سال ممنوع حالا بهش بدم یا خیر
- یبوست نوزاد
سلام بچه من ده روز هست دو روزه شکمش کار نمیکنه میشه پودر پیدرولاکس میشه بهش،بدم زردی هم دارهه ممنون میشم
- ابریزش دهان
سلام و عرض تشکر از شما دکتر باوجدان نوزاد سه ماه من بعد از واکسن دوماهگی دچار کم اشتهایی شده و استفراغ هایش بیشتر شده که گاهی پنیری گاهی شیر است که بالا می آورد لطفا راهنمایی کنید موقع شیرخوردن بایستی حواسش به اسباب بازی پرت شود تا شیر بخورد و فقط شبها به راحتی شیر میخورد هم شیر مادر هم شیر خشک گیگوز میدهم
- سرما خوردگی
خترم ۷ ماهشه و وزنش ۷ کیلو و۲۰۰ گرم سرما خورده تب داشت استامینوفن دادم دیگه تب نداره اما عطسه وسرفه میکنه و اسهال دارد ولی آبریزش ندارد پلارژین و پدی لاکت بهش میدیم چه دا وری دیگه نیاز است سپاس از محبت و لطف شما
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه ماه و ۷ روزشه تب و ابربزش بینی داره استامینیفون بهش میدم . میشه شربت سرماخوردگی بهش بدم چه شربتی بدرم خوب بشه
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- قطره بینی
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سرماخفیف خورده اسپره بینیش اصن خوب نیس اسمش یادم نیس ک چی بود بی زحمت ی اسپر خوب بهم معرفی میکنین یکسال داره
- دوز چرک خشکن ۲۲۸ برای نوزاد ۱۲ ماهه
بچم آبریزش بینی داره وتازه دندوناش جوانه زده بیرون ولی آبریزش بینی شدید سرش وبدنش گرمه رفتم داروخانه براش اموکسی کلاو ۲۲۸ولوراتادین دادن میخوام بدونم چقدر بهش بدم
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- فرنی
سلام خسته نباشین میتونیم تو فرنی بچه هفت ماهه شیر پاستوریزه بریزیم ؟
- استفراغ نوزاد
من نوزاد ۳ ماهه ای دارم ک امروز ۵ بار استفراغ کرده و بار پنجم از بینی اش هم استفراغ پنیری امد، ایا این عادیه ؟ همیشه پاهاش سرده و هنگام شیر خوردن عرق میکنه
- گلودرد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم چندروز دیگه پنج ماهش میشه یک ماه پیش سرما خورد وسرفه میکرد الان همش آب از دهانش میاد بیرون و بعضی وقتی که میخواد جیغ بکشه سروصدا کنه انگار گلوش مشکل داره خوب صداش در نمیاد آیا بخاطر آب دهانش یا واقعا گلوش مشکل داره میشه راهنمایی بفرماید باتشکر
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- تکان دادن سر
سلام اقای دکتر نوزاد پنجاه روزه دارم از هفت هفتگی کولیک هاش شروع شده خیلی بیقراری میکنه من رو پاهام تکونش میدم تا بخوابه بعضی وقتها هم یکم تند تند تکون میدم. حالا میگن چون مغز نوزاد هنوز سفت نشده ومثل آب هست نباید تکون میدادی. الان من به فکر وخیال افتادم. آیا کار اشتباهی کردم ؟ و مغز نوزاد خدای نکرده آسیب دیده از این احاظ؟
- شیر خشک
آقای دکتر با وجود کلپروتکتین ۴۰۰ نوزادم به هیچ عنوان شیر خشک پپتی و اچ آ نمیخوره و فقط گریه میکنه مشکلی پیش میاد همون نان کامفورت ادامه بده و بهش ایزی کول بدم قبل شیر خوردن چون شیر خشک و کمکی میخوره
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۱ ماهی هست پایش سوخته هزار نوع پماد زدم اما اصلا خوب نشده توروخدا کمکم کنید
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟

