Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
سلام . بچه ام ۱۸ ماهشه ۱۱ کیلوئه وزنش خوبه؟
- شیر نخوردن
نوزاد پسر۶ ماهو نیم اصلا در صورت بیداری شیر نمیخوره از همون نوزادی خوب شیر نمیخورد ولی الان اصلا وقتی بیداره شیر نمیخوره دهنشو سفت میکنه توی خواب میخوره ولی مشکل اینه که صبحا از ساعت ۸ صبح که تا ۱۲ بیداره هبچی نمیخوره حالش بد نمیشه چیکار باید کرد؟
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- یبوست نوزاد 2ماه
سلام من نوزاد دو ماه دارم که شیر مادر تغذیه میکنه چهار روزی میشه مدفوع نکرده خیلی نگرانم
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
پسرم ۲۲ و ۸ سال هست میخواستم بدونم چه مقدار شربت بهش بدم
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- بغلی شدن
سلام.ما برا اینکه نوزادمون کولیک و رفلاکس داشت همش بغلش میکردیم حالا ۳ ماه و نیم شده همش کمرش باند میکنه میگه بغام کنید.بدون بغل کردن و راه رفتن نمیخوابه که کلافه شدیم.به نظرتونچکار کنم؟میتونم بزارمگریه کنه که عادت کنه خودش بخوابه؟
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- تب نوزاد ۸ماهه
باسلام،کودکی دارم ۸ ماهه،یه هفته است که گاهی اوقات تب میکنه و نا آرام هست؟ علت چیه؟آیا دندان در آوردن میتونه علتش باشه؟
- اسهال آبکی نوزاد دو ماهه رامیشود با لوپراکس سفیکسیم ۱۰۰ درمان کرد تجویز پزشک عمومی بود
- سلام پسرمن ۱۱ماهش هست و۹ونیم کیلو وزنش سرما خورده و پزشک بهش آزیترومایسین داده ولی دوزش رو ننوشته میشه راهنماییم کنین
- خلط گلو
با سلام خدمت آقای دکتر بچه نه ماهه ای دارم که سرما خورده بود و ابریزش بینی شدید داشت اما بعداز گذشت یک هفته بهتر شد الان آبریزش بینی ندارد ولی هر وقت میخواهد شیر بخورد انگار توی گلویش خلط باشد نمی تواند سینه رل بگیرد انگار دارد خفه میشود سینه را ول میکند تو رو خدا راهنمایی بفرمائید باید چکار کنم
- کرونا
سلام اقای دکتر پسرم یک سال هفت ماهشه ابریزش بینی ویک بار تب کرده حالا سرفه میکنه ایا احتمال دارد کرونا داشته باشه
- تیرویید
دخترم 6روزشه تیرویید کم کار میگن داره. جواب آزمایشش 20. خیلی فکرم درگیره تدرو خدا راهنماییم کنین
- شربت سفیکسیم
میزان مصرف شربت یفیکسیم ١٠٠ برای کودک ٢ ساله با ١١ کیلو وزن
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه یدفعه تب کرد تب شدید بردمش دکتر بش شیاف دادن تا شیاف گذاشتم روز بعدش تمام بدنش جونش زد جوش ریز قرمز خیلی هم میخاره
- خون در مدفوع نوزاد
سلام دخترم۲۰ روزشه. دوسه روزه هفت هشت بار در روز دفع مدفوع داره نه یبوسته نه اسهال . امروز در تعویض پوشک دیدم ک خون میاد از مقعدش. در مدفوعش نبوذ . ممکنه برای فشار دفع مدفپعش باشه؟
- ادرار صورتی رنگ
سلام وقت بخیر نوزادمون سه روزه بدنیا اومده ادارش یه کمی رنگ صورتی همراهش هست ایا مشکل خواصی هست یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

