Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- منحنی رشد کودک
اگر وزن کودکی در نه ماهگی8100ودر35هفته بدنیا امده باشد ولی وزن کودکی در نه ماهگی 7600ودر 37هفته بدنیا امده باشد از نظر پزشکی کدام بهتراست کودک نارس یا ترم؟
- گوشت شتر
سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك سال مضر است؟؟؟سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك ساله مضر است؟؟
- فاویسم
ایا به کودک یازده ماهه مولتی ویتامین ندهم
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید دخترم یک سال و سه ماهشه چند وقتی هس که صب تا شب اب میخوره ولی تا شب شاید یک بار ادرار میکنه طبیعی هس یا مشکلی داره
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- یبوست
سلام اقای دکتر، پسرم از اول فقط شیر خشک سوپرامیل میخورد، دو ماه اول هر روز ۹ الی ۱۰ بار مدفوع داشت، الان متاسفانه ۱ ماه مدفوع نمیکنه، رفلاکسم داره، پودر و قرص امپرازول استفاده میکردیم، قطع کردیم شربت اندامین استفاده میکنه الان، خس خس سینه سرفه بالا اوردن شیر داره از اویل تولد بین ابروهاش چند تا دونه ریز قرمز داره احتمال حساسیت به پروتیین گاوی هست،
- مسائله ادرار در کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر... دخترم دو ماه دیگه دوسالش میشه گاهی یبوست میگیره ولی ادرارش مرتب و تقریبا سروقت بوده ...الان دو روزه ۲۴ساعت یک یا دوبار ادرار انجام میده وخیلی کمه حجمش...تحرک داره و مایعاتم استفاده میکنه حالتش نرماله و ظاهرا شکم درد اینام نداره مشکلش چیه؟؟
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- دل دردکودک ۷ ساله
سلام.در سونودخترم تعدادی لنف نود مزانتر دیده شده .با۴/۵ mmبزرگترین.ممنونم کمکم کنید .خطرناکه.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم
- سلام دخترم9سالشه قدش کوتاه هست رشد زیادی نداره چه دارویی بهش بدم
پیشبوده
- سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبهلدرد و
سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبه
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- بدخوابی و دیفن هیدرامین
ببخشید فرمودید برای بدخوابی دخترم دیفن هیدرامین بدم اسم شربت رو ودقیقا چی بگم به داروخانه دیفن هیدرامین بزدگسال و کودک فرقی نداره ؟
- بیماری کودک
سلام بچه من یک ونیم سال داره واز دیشب اسهال شدیدی داره چه دارویی باید بهش بدم
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه

