Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- اشتها
سلام استاد بزرگوار کودکم 1سال وسه ماهشه قطره آدزیر میدم اما اشتهاش کمه میلی به غذا نداره بیشتر شیر مادر میخوره 24ساعته شیر میخوره تجویز شما چه شربت اشتهای خوبه که کم ضرر باشه
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- استفراغ
سلام وقت بخیر
پسرم ۱۵ ماهشه و از دیشب هرچیزی میخوره فوری بالا میاره
البته از دیشب فقط شیر میخوره
حتی آب رو هم بالا میاره
بردمش پیش دکتر متاسفافه امروز مطب دکتر اطفال بسته بود
مجبور شدم ببرمش بیمازستان
سرم و یک آمپول دادن که هرکاری کردن رگ بگیرن ازش موفق نشدن و آخرش یه آمپول عضلانی زدن
الان میخواستم ببینم باید چکاری کنم
علایم هم فقط استفراغ نه تب و چیز دیگه ای نداره - مخلوط شیر خشک با شیر
باسلام کودک یک ساله دارم ایا می شود شیرخشک کودکم را با شیر غنی شده مخلوط کرد؟سویق میشود به کودک داد؟
- میزان دارو
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سال و ۶ ماه داره واسه گلودردش شربت سفیکسیم ۱۰۰ گرفتم وزن پسرم ۱۵ کیلو ۶۰۰ داره چه مقدار دارو باید بهش بدم و هر چند ساعت؟؟ ممنونم
- برامدگی و فرو رفتگی های سر
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم ۱۰ ماهشه دست ک میکشم روی سر و اطراف سرش کمی برامدگی و فرو رفتگی هایی هست ک در دو طرف سرش مثل همن اندازه هم فرو رفته یا برامده هست طبیعیه بچه های دیگه هم ک دیدم همینجورن سر خودمم ک دست میزنم هست طبیعیه ؟ علتش چیه
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- اگزما
باعرض سلام خدمت آقای دکتر کودک من اگزما داره به نظر شما چه دارو یا پمادی براش تجویز میکنید
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- قطره ملیکازیم
سلام و وقت بخیر نوزادم یک ماه و نیمه ام نفخ و تعداد دفع زیاد ، شل و سبز و محاطی داشت، با آروغ شیر می ریخت قطره ملیکازیم قبل شیردهی بهش میدم وضعیت بهتر شده، آیا استفاده از این قطره اشکال داره؟ بعد بدن خودش در تولید آنزیم مشکل پیدا نمی کنه؟
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- سینه دخترم چرک کرده میخواستم آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم چقدر باید بدم
دختر تقریبا ۱۳کیلو هست و سن ۲ونیم
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره

