Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چسب قطره ای
سلام دخترم ۱۱ ماهش چسب قطره خورده چسبیده سقع دهنش پاک نمیشه چیکار کنم
- الرژی
سلام دکتر من پسرم ۹ ماهشه و کولیک داره و ب پرتئین گاوی آلرژی داره و شیرخشک اپتامیل اچ آ استفاده میکرد ک الان نیست و اینکه ب ببلاک کانفورت هم الرژی داره الان چ شیر خشکی بهش بدم ک در بازار موجود هست ممنونم ازتون
- زمان در آوردن دندان
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه نه ماهش تموم میشه میره تو ده ماه هنوز هیچ دندونی در نیاورده خیلی نگرانم و حتی نه سینه خیز هم نمیره ولی گردن میگیره و تازه یک ماه میشینه ....میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- التهاب پشت پای نوزاد یکساله و بیقراری های شبانه
سلام . پسر من یک سالشه . حدود یک هفته میشه که پشت پاش حالت لکه ای ملتهب و قرمز شده و نمی دونیم علتش چیه و چجوری برطرف میشه. از داروخانه که پرسیدم پماد کالندولا داد سه .چهار روزه که روزی یک مرتبه کالندولا میزنم ولی هیچ تاثیری نداشته و بهبود پیدا نکرده . و یک مشکل دیگه هم که داریم اینه که شبها جدیدا خیلی بی قراری می کنه طی شب چندین بار از خواب بلند میشه و میشینه و گریه میکنه .
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- تیک عصبی نوزاد
ایا درنوار مغز تیک عصبی نوزاد مشخص میشود
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- رنگمدفوع
سلام اقای دکتر. نوزاد بیست روزه دارم. دو روزه رنگ مدفوعش سبز لنجی شده و خیلی شل هست مثل اسهال ادم بزرگها. دل پیچه های شدید داره. حساسیت به پروتیین گاوی داره و من لبنیات مصرف نمیکنم. کمکی هم آپتامیل پپتی یک میدم. از قطره ی پدی لاکت هم روزانه استفاده میکنه.خواستم ببینم رنگ و قوام مدفوعش طبیعیه؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟
- کبودی ناخن
باسلام ووقت بخیرببخشین از دیروز متوجه شدم ناخن پسرم خیلی کمرنگ کبود شده اما دور دهنش کبودی نیست بعضی وقتا موقع شیر خوردن بیقراری میکنه میشه بفرمایین خطرناکه یا موردی نیست؟درصمن بچم ۷۰روزه هستش.
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم

