Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- مصرف دارو
باسلام بچم هفت ماهشه از پنج ماهگی تغذیه کمکی روشروع کردم ولی لب به فرنی نمیزنه به زور میدمش سبب زمینی آب پز ونرمع نونو میخوره ولی فرنی به هیچ عنوان نمیخوره از دهنش میندازه بیرون بااینکه به سیب زمینی نمک نمیزنم فقط آب پز میکنم اونو میخوره راهنمایی کنید
- خارش و جوش بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله رو با چی درمان کنیم ،خیلی کلافهس
خارش و جوش سر سفید بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله چه درمانی داره، خیلی کلافهس
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنونمیشم
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه وزنش۹کیلو سرما خورده همش عطسه میزنه با آمیزش بینی داره چه دارویی فعلا بهش بدم.
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- سرماخوردگی
با سلام پسرم 9 ماهه و18 روزشه سرما خورده شده بینی و گلوش خلط داره تب نداره شربت بنفشه باریج رو چه مقدار میتونم براشون استفاده کنم؟ سوال دوم اینکه پسرم میشینه ولی کامل تعادل نداره و به حالت 4 دست و پا میماند ولی حرکت نمی کنه ، غلط میزنه و سینه خیز م میره وزن تولد2850 قد 49 وزن فعلی9 قد 71 ممنون
- دندان درآوردن نوزاد
سلام نوزاد ۱۰ ماهه ای دارم دندان پایین یکی درآورده ودندان بالا هر دوتا درآمدن واز بالا یه دندون هم کنار دندون پیشین درآورده چه مشکلی داره که نمیتونه دندون در بیاره که اینجور بی نظم شده دندوناش
- وزن بچهیک ساله
باسلام دخترم ۱ سال و تقریبا ۳ ماهه شه وزن تولد ۳.۴۵۰و الان ۸.۳۰۰.غذا خوردنش زیاد نیست اما کم هم نیست میخواستم بدونم میتونم شربت زینک بهش بدم اگر بله چه نام و چه مقدار با تشکر از شما
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- سرلاک
سلام آقای دکتر من برای دخترم که ۸ماهشه سرلاک رو با آب آماده میکنم میریزم داخل شیشه پستونک میدم بهش بخوره آیا اگر یه مقدار اضافه اومد میتونم تا یک روز در یخچال نگه دارم و بهش بدم؟؟
- ضدآفتاب
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه رفتیم فضای باز صورتش جلو آفتاب سوخته قرمز شده چی میتونم استفاده کنم؟از این به بعد میتونم ضدآفتاب کودکان استفاده کنم
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر دخترم ۸ماهشه غذای کمکی اصن نمیخوره هرروشی امتحان کردم ولی ی قاشق میخوره دیگ نمیخوره اوق میزنه بالانمیاره ولی تهوبهش دست میده انگار فقط سرلاک میخورد ک اونم یبوست میاورد قط کردم دیگ هیچی نمیخوره فقط شیرخشک خوب میخوره چیکارباید کنم؟
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی

