Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دختر ۷ ماهه و پنج روزه ای دارم از پریروز تب کرده و امروز اسهال هم شده است و غذای هم چیزی نمی خورد خیلی هم بهانه میگیرد و ببخشید بینی اش هم مرتبا کیپ است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم ممنون میشم
- قدووزن
سلام اقای دکترمن پسرم ۴ماهشه۲۰بردم مرکزبهداشت بهم گفتن قدودورسرش خوبه ولی وزنش نیم کیلوکمه۶کیلوبودشیرمادرهم میخوره وزن تولدش۲/۷۰۰بودچیکارکنم بنظرتون
- استفراغ
سلام وقت بخیر ببخشید من پسری 7 ماه دارم که از 5ماهگی بهش غذا دادم سوپ و حریر بادام و فرنی الان که 8ماهه شده هرکاری میکنم غذا نمیخوره اگه هم بخوره بالا میاره
- موزدادن
سلام اقای دکتر امیرعباس اسهال داره میتونم بهش موز بدم چون نبردم واسه واکسن ۶ ماهگی نزده بخاطر مریضیش نبردم واکسن ۶ ماهگی نزدم هنوز خواستم ازتون بپرسم اقای دکترچون اسهال خشک میکنه
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر، شرمنده پسر من 4 روز هست به دنیا اومده وزنش 3300 کیلوگرم میباشد قدش 55 سانتیمتر می باشد الان زردیش 10.2 میباشد آیا نیاز به دستگاه داره یا بستری. ممنون میشم جواب بدین. متشکرم
- نوزاد
سلام استاد پسرم 6ماهشه خیلی گوش درد داره چکارش کنم
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم
- بارداری
در هفته ۱۱ باردای هستم استفراغ و اضهال و خیلی بی حال هستم ایا خطر داره این حال و به جنین اسیب میزنه .و اینکه اصلا غذا نمیتونم بخورم
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- شربت آزیترمایسین
سلام آقای دکتر میشه به نوزاد سه ماهه با وزن ۵/۷۰۰شربت آزیترمایسین برای خلط وسرفه داد شربت از داروخانه تهیه کردم که خارجی نوشته بهش ندادم بااین اسمAZithromycin Oral Suspension l.p 100mg/5ml BDA-ZIN100 Suspension 30ml لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- شربت زینک سولفات
سلام ایاشربت زینک سولفات نوزادراتپل میکندیااشتهااوراست برای نوزاد
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟
- فاویسم
سلام اقای دکتر . نوزاد چهل روزه ی مبتلا به فاویسم دارم. میتونم قرص سرما خوردگی کلداکس بخورم ؟چون شیر خودمو میدم

