Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- خوردن شمع
دختر ٢ ساله ام شمع خورده ٨ تا ١٠ گاز زده
- جوش های صورت ودست پا
سلام دخترم بیست وشش روزشه الان یه هفته جوش های قرمز وسفید رو صورت وگردن وتازگی رو پاهاش ریخته بیرون چکار کنم احساس میکنم خیلی اذیت میشه چون دستاشو به صورتش میکشه لطفا راهنمایی کنید
- ضربه به سر
سلام دختر من نه ماهشه الان دیوار مبل یا هرچیزی رو میگیره که بلند بشه بعضی وقتا هم با سر یا صورت میخوره زمین میخواستم بدونم این ضربه ها به سرش بعدا مشگلی براش ایجاد نمیکنه؟
- اوتیسم خفیف در کودک 3 سال و درمان آن
- سرما خوردگی نوزاد ۳۹ روزه
سلام اقای دکتر ی نوزاد دارم۳۹ روزه خیلی سرفه میکنه شبا ابریزش بینی نداره تبم نداره چی بدم دکترم بردم
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- مدفوع نکردن 2ماهه
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- دندان
سلام دخترم داره دندون در میاره خیلی داره اذیت میشه برا تسکین خارش لثش شما چی پیشنهاد میکنید
- آب دادن به نوزاد
سلام به نوزاد نه ماهه چند سی سی آب در روز بدیم
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- تب
سلام ببخشید دخترم دوروز پیش تب داشت ۳۷ درجه رفتم دکتر گفت تا ۲۴ ساعت پایین نیومد بیمارستان بستری کن الان تبش ۳۸ درجس پایینم زیاد نمیاد چیکار کنم
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه
- خوردن شیر؟؟
سلام وخسته نباشید آنیسا ۱۶ اسفند یک ساله میشه میتونه از الان شیر پاکتی و پنیر بخوره؟ مرکبات و گوجه فرنگی چطور؟
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- سرماخوردگی مادر و نوزاد فاویسم
دخترم سه ماهش هست فاویسم داره خودم سرماخوردم قرص سرماخوردگی و استامینوفن میتونم بخورم؟

