Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت تقویتی،
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم چهارونیم ساله باوزن ۱۵ و قد ۱۰۲ هست چه شربت تقویتی میتونم براش تهیه کنم و مقدار مصرفش چقدره ممنونم
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- اضافه نشدن وزن کودک
دختر من یکسال دوازده روز اش است وزن ۷کیلو ۱۰۰گرم میباشد در واقع ماهانه ۲۰۰گرم اضافه میکندنزد دکتر بردم روغن ام سی تی و ویتامین ب اسید فولیک داده گفته اگه اضافه وزن پیدا نکرد یکسری آزمایش و آزمایش عرق از بدن کودک باید انجام بشه خیلی نگران که مشکلی داشته باشه و اضافه وزن پیدا نکنه
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- مصرف دوز زیاد شربت سفکسیم در کودکان دارو
به جای 5سی سی ده سی سی شربت سفکسیم به کودک 7ساله با وزن 24کیلو دادم چکار کنم؟
- درمان مناسب سرفه و خلط و تب خفیف کودک دوسال و ده ماهه
سلام جناب دکتر بچه من دو سال و ده ماهشه و ۱۵ کیلو وزن داره. از سه روز قبل دچار سرفه های خلط دار،تب خفیف و آبریزش بینی شده. شربت ستادین جی ۳ سی سی هر ۶ ساعت شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷، هفت سی سی هر ۱۲ ساعت و پدی کاف ۴ سی سی هر ۸ ساعت بهش میدیم الان. نظرتون در مورد داروهای فوق چیه؟
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب واسهال
باسلام ووقت بخیرآقای دکتر دخترم توای این ده روزه دوبارهردفعه تب ۳روزه داشته سری قبل خروسک بود وچن روزبعدهمه علائم عفونت ادراری روداشت اماازمایش خون واداراش سالم بود الان باز۳روزه تب داره واسهال واستفراغ طوری ک دیگه زرداب اوردبالا دکترگف ازمایشش خوبه شایدویروس بوده الان چقدصبرکنم اگه بازتب واستفراغ داشت ببرم دکتر؟باشیاف وقطره هم کمی میادپایین اماکماکان تب داره
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه بعد از ایمونس و کیندر شربت فروگلوبین بهش دادم، چه شربت های ویتامینی مورد تایید شماست که براش بگیرم و مقدار مصرف همون ۵سی سی باشه؟ ممنون
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۷ کیلو
- سلام.
مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم پسرم اشکال نداره یا باید شکمش خالی باشه..؟

