Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- تغذیه مناسب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دوازده ماه و چهار روزشه آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه گاو بدم و صبحانه تخم مرغ ابپز نمیخوره نیمرو میشه بخوره از غذای ابپز خوشش نمیاد بیشتر پنیر خوشش میاد تا بقیه چیزا میشه ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- اسپری فلوکسیتاید
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.دکتر برای پسرم که یک سال و نیم هست اسپری فلوکسیتاید ۱۲۵تجویز کرده برای سرفه.ایا این اسپری برای این سن قابل تجویز هست؟
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- سرما خوردگب
سلام سرماخوردگی بچا پنج ساله بعد یه هبته تو دماغی حرب میزند انگار که خلط داره حلقش و تو خواب هم به سرفه افتاد پلارژین و مونته روکاست هم میخوره
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- گریه و بهانه گیری
سلام خسته نباشید من دختر دو سال و هفت ماه دارم,واقعا دیگه من و بابا خسته کرده,دائما گریه میکنه ,جیغ و دا میکشه,مثلا وقتی میخوایم بخوابیم گریه می کنه میگه من نمیخوابم نسبت به گریه هاش بی توجه میشم اصلا گریه تموم نمیشه دقیقه به دقیقه بدترم میشه, زیاد حرف میزنه, یک حرف رو چندبار تکرار میکنه, فحش میده, خیلی دختر گیری هست به یک چیز که گیر میده دیگه ول کن نیست, وسایلشو به هیچکس نمیده وقتی بچه های دیگه به وسایلش دست میزنند جیغ میکشه, حتی بعضی موقع ها بازی کردنشم با جیغ هست, اصلا حرف گوش نمیده,آخر مجبور میشیم کتکش میزنیم. ,...خواهش میکنم کمکم کنید میترسم....
- تب وزدن دانه های ریز در بدن کودک ۳ساله
سلام.پسرم دوسال و 11 ماهشه.روی شکم وپشت دونه زده.تقریبا زیاد.روی دست وپا وصورت کم دونه زده در حد یکی دوتا
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- سلام وقت بخیر.من دخترم ده ماهو نیمه شه تا حالا سه بار اسهال شدید شده حتی تو پنج ماهگی بیست روز اسهالش طول کشید . خیلی وزنش کمه .حدود هفت ونیم کیلو..باید چیکار کنم.هر چی میخوره هر غذا یا سوپی بهش میدم بلافاصله شکمش کار میکنه .باید چیکار کنم یا چی بهش بدم بخوره
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟

