Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماهه است کاغذی دستمال کاغذی میخوره تازگیا هم علاقه پیدا کرده به خاک خاکهای گلدون میخوره از چی میتونه باشه؟
- شیر مادر
سلام آقای دکتر ببخشید برای افزایش شیر مادر چه کار میشه کرد؟ شیرم خیلی کمه واحساس میکنم میخواد خشک بشه. دخترم چون کمه همیشه با نق میخوره. ممنون
- قرص
سلا م من کودک ۱۱ ماهه دارم مشکلی نداره قرص دایجستیو مصرف کنم هر روز ورم معده دارم
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو چند سی سی در روز است
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- واکسن چهار ماهگی
سلام آقای دکتر آیا قبل از زدن واکسن چهارماهگی باید اقدامی انجام داد؛مثل دادن استامینوفن؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- دکتر اطفال در کرمانشاه
سلام آقای دکتر ببخشید همیشه زحمت میدیم.فرموده بودید دخترم رو دکتر متخصص کوارش باید ببریم . سه سالشه و معده ش همیشه ترش میکنه .ما تو شهر کرمانشاه هستیم و عرض کرده بودم که پیش خیلی از دکتر ها بردیمش اما چندان موثر نبوده .خواستم اگه شما دکتر متخصص اطفال حاذق یا گوارش اطفال ماهر میشناسید بهمون معرفی کنید لطفا .چون دیگه نمیدونم باید کجا ببریمش واقعا .خیلی ممنون از لطف همیشگی تون.
- اسهال واستفراع کودکان
از سه روز پیش پسر ۶ ساله ام به اسهال مبتلا شده شب اول بالا آورده بی اشتهاس امروز پسر ۲ساله ام از سر شب حتی شیر مادر رو بالا میاره، لطفا راهنمایی کنید
- فعالیت زیاد کودک یازده ماهه
سلام روزبخیر کودک یازده ماهه من خیلی بازیگوشه به همین دلیل موقع خوابیدن خیلی مشکل دارم مخصوصا روزها با اینکه خوابش میاد ولی خیلی مقاومت میکنه منو خسته میکنه ولی نمیخوابه همش به دنبال کشفیات جدیده کابینتها و کشوها را باز میکنه و کلا شلوغ میکنه سوالم این هست که نکنه بیش فعال باشه ؟ و چطور روزها بخوابونمش سپاسگزارم از عنایت شما
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- دوز شربت سیفکسیم۱۰۰
وقت بخیر...برای عفونت گوش کودک با وزن۲۰کیلوگرم چه مقدار سیفکسیم ۱۰۰ باید بدم؟!
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- سلام پسرم 9ماهشه آبریزش بینی داره چه دارویی میتونم بدم
- سلام آقای دکتر توروخدا جوابمو بدین
پسر۷سالم یک ماه و نیم پیش آمپول بتامتازون تزریق کرده و حدود دو سه هفته پیشم اسپری بکلومتازول تجویز کردن و گفتن تا دو هفته ادامه بده که تا سه شنبه هفته پیش شبی یه دف اسپری میکرد پنجشنبه دوباره واسه خلط پشت گلوش بردمش دکتر آمپول بتامتازون ال آ تزریق کردن واسش تاحالا نمیدونستم عوارض بلند مدت داره توروخدا بگین عوارضی واسش داره به مراقبت خاصی نیاز داره راهنماییم کنید لطفا
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
برای ۱۵ کیلو چند سیسی شربت سفکسیم باید داد کودک ۳ونیم ساله
- بهترین شیرخشک برا نوزاد سامه که وزن بگیره
- سلام دکتر پسرم۲۶ماهه هست سرماخورده گلودرد وابریزش داره قرص سفیکسیم ۲۰۰نصف بدم مشکل داره
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
با سلام پسرم نه ماه و نیمش هست دکتر براش سفیکسیم نوشته هر ۱۲ ساعت چقدر باید بهش بوم وزنش حدود ۹ کیلو هست؟

