Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم هشت سالشه بیست دقیقه بعداز خوردن شربت کیدوفست شیر پاستوریزه خورده میگن شیر با شربت سینه ضرر داره نمیدونم چیکار کنم
- جای واکسن
سلام آقای دکتر بچم وقتی به دنیا اومده بودتوبيمارستان بهش واکسن زدن ولی الان چهارماهشه هنوزجاي واکسنش خوب نشده اپله میکنه ميفته دوباره اپله میکنه.
- اجابت مزاج
سلام دکتر خسته نباشین پسرمن ۲ماه است و تعداد دفعات اجابت مزاجش نسبتب قبل کم شده قبلا روزی ۳ بار بوده و الان دوروزی یک بار مشکلی داره ؟اگ مشکلی هست بهم توضیح بدین درضمن شیرخوردنش هم کم نشده هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک... باتشکر اززحماتتون
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- سرلاک
برا نوزادانی ک حساس ب پروتئین گاو هستند چه نوع سرلاکی مناسب هست ؟ ک بدون شیر باشد
- اسهال وسرفه
سلام پسرم 1سال و5ماه سرفه میکرد سرماخورده بود اسهالم هست چکار کنم الان دوروز ازیترومایسین بهش میدم ولی نه سرفه شبانش بند اومده ن اسهالش سرفهاش خروسی هست شبها چکار کنم راهنمایین کنید چی بهش بدم ک اسهالشم بند بیاد
- ملاج نوزاد
سلام. دختر پنج ونیم ماهه موقع غلت زدن سرش رو محکم به زمین فشار میداد. اومدم سرش رو کمی بیارم بالا دستم رو روی پیشانی و کمی بالا تر فشار دادم متوجه شدم انگشتم به نرمی ملاجش میخوره کمی رفت تو همین ک فهمیدم نرمی ملاجش هست دستمو کشیدم. ممکنه از فشار انگشت من مشکلی پیش بیاد برای مغزش؟
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- فخ فخ بینی
سلام نوزادم ۸روزشه بینیش فخ فخ میکنه صدا میده چه کنم؟ موقع دفع حالت زور میزنه طبیعیه؟؟؟ و دوبار درروز دفع داره
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- تب
سلام پسرم دو روز تب کرد بعد ی روز باد تب دونه های ریز قرمز زد.؟ بخاطر تبه یا از چیز دیگس؟؟
- غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟
- وزن گیری بچه
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسر من دوسالگی بر حسب حرف بهداشت قدش ۸۲ و وزنش ده ونیم بود که خودم قدشو گرفتم ۸۵ بود ولی پسرم چند ماه فقط شیر خودمو میخورد اصلا غذا نمیخورد از شیر گرفتمش از اون موقع چهل روز میگذره بچه وزنش به یازده وچهارصد رسیده به نظر شما پسرم مشکلی داره یا بخاطر بد غذا بودنش بوده در ضمن خودمم بچگی از لحاظ قدی ریز بودم ولی الان قد من و شوهرم ۱۶۳ و ۱۸۰ هست به نظر شما جای نگرانی هست البته بچه ام قطره اهن و اد و به زور میخورد بیشترشو میداد بیرون لطفا جواب بدید خیلی نگرانم امکان دکتر رفتنم ندارم
- امتناع از شیر خوردن
نوزادم پنج ماه وده روزی هست.وزن تولد ،دور سر،قدش به ترتیب ۲۷۷۵گرم،۳۳، ۵۱سانت بوده. الان وزنش ۷۵۶۰گرم،قدش۶۴،دور سرش۴۱هستش، بعد از واکسن چهارماهگی دیگه به راحتی شیر نخورد. یعنی در حد یک الا دو دقیقه زیر سینه میمونه. آرام و قرار نداره، در ۲۴ساعت شاید سه ساعت هم نخوابه اون هم روی پا. چند نوع شیر خشک هم امتحان کردم نخورده. غذای کمکی هم به زور میخوره در روز یک وعده. در ۲۴ساعت نهایت چهار بار ادرار داره ولی اجابت مزاجش خوبه. خیلی نگرانم. چند تا دکتر نوزاد هم بردم افاقی نکرده لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم. باتشکر از زحمات تان. یاعلی.
- قطره بیبی کر ب کارکردن شکمکودک کمک میکنه؟؟برای۷ ماه چند قره باید بدیم
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- ویتامین E
سلام اقای دکتر ، نوزاد سی و سه روزه دارم. به علت نرفتن زردی تو ده روزگی دکتر ازمایش داد معلوم شد فاویسم داره . بعد دکتر براش قطره وبتامین e تجویز کرد. میخواستم بدونم این ویتامین رو تا کی باید به نوزاد بدم؟ و علت تجویزش چی بوده؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دختره من ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ دادم یبوست گرفت ودکترگفت سوپرامیل بدین واحساس میکنم ک تن تن گرسنه میشه وشیرمیخاد ایا این شیرخوبیه؟؟یا شیره دیکه ای بدم ممنون از پاسخگویتون

