Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- جوش چرکی کودک ۳ ساله
با سلام و وقت بخیر. دختر سه ساله بنده دو سه روزه روی پیشونیش حوش قرمز زد که بعدش روی جوش سفید شده.ممکن از گرمی باشه؟ممنونم
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- برفک لوزه ها
دخترم 10سالشه یه جوش رو زبون کوچیکه زده و روی لوزه هاشم مثل برفک زده علتش چی هست؟
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- مکمل برای افزایش قد
با سلام خدمت اقای دکتر. برای افزایش قد در کودک پسر ۷ ساله چه شربتی معرفی میکنید.
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- دارو
سلام کودک من شش ساله است دکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده وزنشم ۲۰ کیلو هست چند سی سی باید شربت بدم ممنون
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- شیردهی
با سلام بنده تصمیم به کاشت ابرو دارم و از بیحسی لیدوکایین استفاده میشه به مدت ۵ ساعت جراحی دارم لطفا بگین این ماده تاثیری روی کودک شیرخواره ۱۸ ماهه داره؟
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟
- عطسه
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم بهش الان عطسه و ابریزش داره چ قطره ای بدم بهش واینکه استامینفون چند سی سی بدم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- لنف
با سلام دکتر عیدتون مبارک دکتر پسرم یک سال و چهار ماهشه از تقریبا چهار یا پنج ماهگی اون موقع سرما خورد پشت سر چند تا لنف کوچیک داشت سونوگرافی گرفتیم گفت چیزی نیست الان گردن چند لنف زیر دستم هر دو سمت احساس میکنم استرس دارم
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟

