Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- واکسن یک سالگی
سلام،خسته نباشید،پسرم به پروتیین گاوی و یک سری مواد غذایی دیگه حساسیت داره،ایا زدن واکسن یکسالگی براش مشکلی ایجاد میکنه؟؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم سه سال داره چهارشنبه هفته گذشته به مدت دو روز فقط تب ملایم داشت که با شربت کوریزان مهار شد از دیروز عطسه و گرفتگی بینی داره و خواب براش سخت شده تقریبا بینی کیپ شده چه دستوری میفرمایید ،ممنونم.
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- تداخل شربت ایمونیس
سلام اقای دکتر کودک ۱۱ سالع که داروی ضدتشنج مصرف میکنه امروز یک قاشق شربت ایمونیس خورد بعد کاتالوگ دارو رو خوندنم که در صورت صرع مصرف نشه. ایا خطری داره یک بار مصرف کردنش؟
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- تب ودرآوردن جوشهای ریز روی گونه وگوشهاش
سلام علت درآوردن جوش روی صورت وگوشهاش وقرمز بودنش همزمان بادوروز پیاپی تب برخوردم استامینوفن 325 ده سالشه
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- تب کودک
دخترم ۲۲ ماهشه و دوروزه تب داره،فکر کنیم گلوش عفونت کرده و بهش شربت استامینوفن و سرماخوردگی به همراه آزیترومایسین دادیم ولی چون اشتها نداره و چیزی نمیخوره شربت رو استفراق میکنه،لطفا راهنمایی کنید چگار کنیم
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- سلام بچه 8ماه دارم سورفه و خش خش سینه داره اموکسی سیلین خوبه بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام، اقای دکتر پسرم 5روزه سرماخورده، دکتر بهش شربت پدی کاف، شربت نئوتادین، وشربت سودوافدرین و اسپره بینی دادن، همچنان بچم خلط، پشت حلق داره شبا نمیتونه بخوابه دماغش کیپ، چی بدم بهش بهتر شه این داروها اصلا کارسازنبودن، 2سالو نیمشه و 18کیلو وزنش
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- ختنه
سلام پسرم ۵سالشه آلتش شکل ناف شده وقتی با انگشت میدم بیرون اندازه نصف بند انگشت میاد بیرون آیا ختنه مشکلی داشته؟۲ ماهگی ختنه شده
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه

