Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- تنفس بالا وضربان قلب بالا نوزاد
نوزاد ۱۵ روزه دارم نفسش بالا هست و ضربان قلبشم هم بالا یه راهنمایی خواستم ممنون میشم اگه جواب بدین
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- مقدارمصرف برای کودک ۴ساله
کودک من تب شدیدداره دوشبه پایینم نمیادمیشه راهنمایی کنین
- اسهال
سلام دخترم چهل روزه به دنیااومده ازوقتی که به دنیااومده وقتی بادازشکم اش میادبیرون یه مایه زردرنگ ازش میادبیروم ببخشیدایامشکل ازشیرمه
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- سرماخوردگی
سلام بچه ۶ ساله دارم سرماخورده ابریزش و سوزش گلو داره بجز پلارژین شربت برم هگزین و نیوتادین هم برم یاخیر؟
- استفراق وبی اشتهایی ودل درد کودک
- سرما
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم عطسه میزنه با بینیش انگار گرفتس رفتم قطره ریختم ابریزش داره چیکارکنم ؟خیلی میترسم نکنه سرما خورده باز 😢
- اسهال نوزاد سه ماهه
- زردی
سلام عصرتون بخیر جناب دکتر نوزاد پسر با وزن ۳کیلو و۱۰۰وروز ۶ تولد ازمایش زردی جواب ۹/۵و دایرکت بیلیروبین ۰/۱۵ چه پیشنهادی دارین قطره تجویز کردین دیشب پزشک عمومی هر ۱۲ ساعت آزمایش امروز صبح انجام شده کفایت میکنه یا نه ؟ممنون از حسن توجهتون
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن سرفه هاش بیشتر شده فکر میکنم الرژیش بیشتر شده اول صبح ها چندتا سرفه و عطسه داشت الان در طول روز هم سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه تب و ابریزش نداره ممنون از راهنمایی های شما
- ادرار
سلام خسته نباشید آقای دکتر....اگه کودکی دیابت داشته باشه در آزمایش ادرار نشون میده؟؟؟
- لاغر شدن کودکان
سلام اقای دکتر دخترم چهار سالشه خیلی لاغر اشتهاش خوبه ولی هرچی میخوره سریع دفع میکنه اصلا وزن نمیگیره چکار باید بکنیم

