Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- زردی دست و پای کودکان
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد
- قورت دادن زیاد هسته آلوبالو
سلام من دخترم دوسال وسه ماهشه حدود دوازده روز پیش آلوبالوی خشک را همراه هسته اشقورت داده ازون به بعد غذا نمی خوره اگر هم خورد بالا میبرد مدام مهم میگه شکم درد می کند خیلی هم بی حال است مدفوع هم خیلی کم دارد دوروزیک بار اونهم خیلی کم خیلی ممنون میشوم اگه راهنمایم کنید که چکار باید انجام دهم
- تورم روی دست دختر 3سالم
سلام روی دست دختر 3سالم تورمی حدود سه سانت ایجاد شده . البته بدون درد است و خودش اصلا متوجه نشده نگران شدم باید الان کاری کنم و به دکتر مراجعه کنم؟ بخاطر بیماری نگران بردنش به خارج از خانه هستم
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- بیماری کوددک
با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر من 1/5 ساله هست و ختنه نشده الان زیر پوست آلتش چرک جمع شده و نگار به شکل جوش در اومده چند ماه پیش هم یک بار این طوری شد متخصص کلیه و مجاری ادراری با فشار براش بیرون آورد ولی خیلی دردناک بود میخواستم ببینم به نظر شما باید چیکارش کنیم
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- اختلال خواب
با سلام و احترام دخترم سیزده ماهشه اصلا نمیتونیم خوابشو تنظیم کنیم ما چون شب بیدار هستیم اونم مثل ما شده چیکار باید بکنیم مثلا اگه دوازده بخوابه چهار بیدار میشه دیگه نمیخوابه یا اکثرا دو سه میخوابه
- مکمل در دوران بیماری
سلام اقای دکتر ابت در دوره بیماری کودک باید مکمل ها رو قط کرد ،ک ؟ مشکلی ایجاد می کنه دادنش ؟
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- تب
سلام و خسته نباشید دخترم 5سال و نیمشه.سرما خورده و سرفه میکنه.البته سرفه خشک نیست.تب داشت که دارو دادم و پاشویه کردم تبش قطع شد.دوباره از صبح دمای بدنش بالا میره و تب داره.من بهش شربت سرماخوردگی و ایبوپروفن میدم.چون استامینوفن رو نمیخوره و بالا میاره.خواستم راهنماییم کنین که آیا بهش آنتی بیوتیک بدم؟ چی بدم و چه مقدار؟ واقعا ممنون بابت کمکتون آقای دکتر.
- ناف
سلام.پسرم۵ ماهشه نافش هنوز خوب نشده هم قرمزمیشه توی ناف هم چرک داره چکارکنم؟
- آزمایش
سلام دکتر وقت بخیر سوال پرسیده بودم که آزمایش مدفوع پسرم دوماه ام گلبول سفید ۲ تا ۳ هستش، مدفوعش آبکیه و پر خلطه و دلپیچه داره، شیرخشک کمکی رو گفتید بدون لاکتوز بدم، اما در مورد شیر خودم چه باید کرد؟ رژیم خاصی رعایت کنم کنم؟ گلبول سفید مدفوع، آلرژی به پروتتین گاویه یا عدم تحمل لاکتوز؟
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- واکسن
سلام و عرض ادب آقای دکتر. جناب دکتر ،دختر من 3سال و نیمه.حدود 14کیلو وزنشه.آیا تزریق واکسن آنفولانزا رو براش توصیه میکنید؟شنیدم میگن اونایی که واکسن میزنن حتما به شدت کمی مبتلا میشن به آنفولانزا!اصلا الان وقت مناسبی برای واکسن هست؟یه سوال دیگه اینکه آیا شربت آلوورا باریج میتونم به دخترم بدم!!ضرری نداره از نظر شما؟!این شربت میتونه کمک کننده باشه یا بی تاثیره؟البته دکتر قبلا براش زینک سولفات نوشته بودن .حالا شما کدومش رو بیشتر موثر میدونین؟ شرمنده طولانی شد ووقتتون رو گرفتم.باز هم بخاطر حضور و صبرتون تشکر میکنم.ممنون

