Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۵ ماهشه بعضی موقعها که از خواب بلند میشه سر و بدنش میلرزه وقتی بغلش میکنم اروم میشه مشکلی داره ایا
- بارداری
در هفته ۱۱ باردای هستم استفراغ و اضهال و خیلی بی حال هستم ایا خطر داره این حال و به جنین اسیب میزنه .و اینکه اصلا غذا نمیتونم بخورم
- سرفه نوزاد و آبریزش بینی
با سلام.نوزاد بیست و چهار روزه ای دارم که تقریبا سه روزه آبریزش بینی داره.اولاش سرفه اش به دلیل مخاط بینی اش بود ولی یکی دو روزیه که سرفه اش خشک شده.خواستم بدونم باید برای درمانش چکار کنم؟
- سرفه نوازاد
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- افتادن
سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم موقع آرومکردن لای پتو از ارتفاع چهل یا سی سانتی افتاد زمین. کمی گریه کرد بعد خوابید. چیکار کنم؟
- واکسن
ببخشید میشه واکسن ۱۸ ماهگی رو ۳ روز دیرتر زد؟
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. سوالم این بود دلیل کش و قوش ها و کشیدن بدن نوزاد توسط خود نوزاد چیست ؟
- کمک
سلام نوزاد یک ماه ای دارم همش به خودش می پیچد دفع گاز دارد شیر هم درست نمی خورد آیا این نشانه های رفلاکس است یا کولیک
- شنوایی سنجی
نوزادم در شنوای سنجی 1 روزگی رد شد گفته شد بعلت مایع جنینی گوش هایش خیس است باید 40 روزگی مراجعه شود آیا امکان دارو کودکم ناشنوا باشد
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام بچم تازه 3 ماهش تموم شده خیلی شیرخشک و خوب و زیاد میخورد اما بعد از واکسن 2 ماهگی 48 ساعت بعدش یه شب خوابید صبح بیدار شد خیلی سخت شیر خورد به سختی شیر بهش میدم همش با زبونش میده بیرون زبونش و میچرخونه نصف قبل شیر میخوره اونم با فاصله زمانی زیاد میخواستم ببینم دلیلش چیه مگه میشه یهوییی بچه انقد کم شیر بخوره اونم به زور الان 20 روزه اینجوریه
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم
- مصرف قرص فنوباربیتال برای زردی
سلام نوزاد 23روزه ای دارم که در هفته 36بارداری با وزن 2680متولد شد و ناسازگاری گروه خونی با من داره من گروه خونیم O+هست و اون A+ روز سوم تولد ازش آزمایش خون گرفتن عدد زردیش 12.8بود که چهار ساعت تو دستگاه فتو تراپی بود روز 8 تولد از دوباره ازمایش گرفتن عدد زردی شده بود 13 و 24ساعت شیر مادر رو قطع کردم و شیر خشک دادم بهش و روز 13تولدش دوباره ازش ازمایش گرفتن عدد زردیش شده بود 15 که دکتر قرص فنوباربیتال داد 1/4ظهر و 1/2شب به مدت دو هفته میخواستم ببینم الان 12روز میگذره میخوام قرص رو قطع کنم یکباره قطع کنم یا نه به چه صورت؟!
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- تب و بیحالی نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ماهه ام از دیروز تا حالا تب داره باقطره استامینوفن بهتر میشه دوباره عود میکنه مرتب ناله خفیف میکنه وبی حاله انگار بدن درد داره آبریزش بینی هم داره چه کنم ممنون میشم زود. جوابم بدید
- خشکی پوست
کودک چهل روزه دارم پوست خشکی دارد ودست وپایش پوست پوست شده وپیشانی اش هم پوست پوست میشود چه مشکلی هست وباید چه کار کنم

