Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر ..پسرم سه سال و نیمه و قبلا چن بار آوردم مطب الان سرما خورده روستام و دسترسی ب دکتر ندارم آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و کمی سرفه میکنه ولی تب نداره بی حال هم نیست..چه دارویی بهش بدم
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقت بخیر. به علت تعطیلی عیدمیشه چهاریاپنج روزواکسن شش ماهگی روزودتربزنم؟ اشکالی ندارد؟ ممنون ازپاسخگوییتون..
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- رشد تکاملی کودکان
آیا کودکان نارس از نظر رشد تکاملی مانند حرف زدن عقب تر و کندتر از کودکان ترم می باشند
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- سرماخوردگی.و اسم
پسرم ۳ سال و نه ماهشه. سرما خورده سوده و آسم کودکان داره . دارو هاشو دادم همه رو بالا آورد با محتویات معده . دوباره باید بدم آخه تب بر هم داره
- تب کودک
- دختر ۵ ساله با وزن ۲۴ کیلو شربت آموکسی ۱۲۵
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر بچه من تازه 4 ماهش تموم شده و واکسن 4 ماهگیش رو زدم الان شیر خشک میخوره کولیک هم داشت که خداروشکر خیلی بهتره . میخواستم بپرسم غذای کمکی میتونم بهش بدم یانه؟چر میتونم بدم؟؟ممنونم
- تقویت سیستم ایمنی بدن
پسرم پنج سال و هشت ماهه با وزن حدود ۲۳ زود زود سرما میخوره چه شربتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما پیشنهاد میدین و چه مقدار مصرف کنه و آیا باید مداوم مصرف شود یا فقط یک دوره تا زمان اتمام شربت؟
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر
- سرفه خلطی
سلام عرض ادب وخسته نباشید اقای دکتر پسرم۱۶ماعشه ده روز پیش مریض شد ازیترو خورد سه روز الان سرفهای خلطی داره وانگار گلوش خلطی موقع نفس گشیدم خرخر میکنه چی واسش تجویز میکنی واینکه ده روزه چیزی نمیخوره خیلی کم اشتهاشدهدشاید به زور در روز یه تخم مرغ بخوره
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام میزان مصرف شربت میم اورنج برای کودک ۱۴ماهه ودختر۹ساله چقدراست؟
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- پا رو کج گذاشتن
سلام اقای دکتر.پسرم 4 ماهه راه افتاده وقتی وامیسته زانوهاش صافه ولی تو نشستن و راه رفتن کج به داخل میذاره امکان داره درست بشه خودش الان 15 ماه داره و پاهاش از لگن خیلی به هم نزدیکه مثل بقیه بچه ها اصلا گشاد نیس گشاد هم راه نرفت
- سلام اقای دکتر من یه دختر دارم یه سال شیش ماه دارد وقتی بغل میکنم ۱۰دقیقه بدش کف پاش کبود میشه خیلی نارحت میشه براش چرا این جوری میشه ولی دراز میکنم خوب میشه

