Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- ورم بیضه
سلام آقای دکتر.یک بچه ۴ ماهه دارم .چندروز متوجه شدم که وقتی با پاهاش به بیضه هاش فشار وارده میکنه یه گردی ابی رنگ کوچیک چندسانت بالای بیضه سمت راستش میزنه بیرون.رنگش به رنگ رگه.اگه بچه اروم باشه میره تو.به نظرتون چی میتونه باشه
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- سلام وقتتون دخترم۸ماهشه دوسه روزتب کردبعدش ابریزش وسرفه داشت وخلط سبز که ازبینیش میزد بیرون دکترسفکسیم۱۰۰بهش داد الانمکه بهترشده ته بینیش گرفتگی داره به نظرشماچی بهش بدم که خوب شه
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ماهشه دوسه روز تب کرد ابریزش بینی وخلط سبز وسرفه داشتدکتربهش سفکسیم داد الان که۱۰ روز گذشته دخترم هنوز ته بینیش گرفته کیپ نبست ولی خزخزی ته بینیشه به نظر شماچی بهش بدم
- کلاه نوزاد
گذاشتن کلاه برای نوزاد هشتاد روزه ضروریه؟ در خانه منظورمه چون دوست نداره
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- وزن کم و نخوردن شیر خشک
با سلام
من دو پسر دوقلو دارم که الان ۱۰ ماهه هستند. قل دوم وزنش خیلی کمه و ۸ کیلو ۵۰۰ هستش و دور سر۴۵ و قد ۶۹. شیر خشکی هستند هر دو ولی اصلا شیر خشک نمیخوره. شاید در طول روز بزور ۲ بار بخوره. اصلا اشتها هیچی رو نداره. قطره هاشم میدم میخوره ولی وزنش مناسب نیست. لطفا کمکم کنید
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- شروع غذای کمکی
باسلام پسر من ۴ماه هستش و کمبود وزن داره به مقدار ۱کیلو میتونم براش غذای کمکی رو شروع کنم یا نه
- اکسیژن کم نوزاد
سلام یه نوزاد داریم این ۶ روزه به دنیا اومده بردنش تو بخش NICU میگن اکسیژنش کمه نمیدونیم باید چیکار کنیم
- کم وزن گرفتن نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماه و ۸ روزشه وزن تولد ۲۳۰۰ و قد ۴۴ بود و الان وزن ۵۸۰۰ و قد ۶۴ هستش (۳۶ هفته و ۴ روز دنیا اومد)، از ۴۰روزگی قرص هیدروکورتیزون مصرف میکنه و در ۲ ماهگی عمل فتق انجام داد، از ۲ ماه پیش میزان قرص رو براش کمتر کردن، شیرخشک آپتامیل میخورد و از ۶ماهگی شیر یارنه ای میخوره، غذا کمکی هم مقوی درست میکنم ولی هم کم غذاست هم از اول شیر خییلی کم میخوره، قطره همادزیر بهش میدم ، بااینکه خیلی کم غذا میخوره روزی ۳ بار شکمش کار میکنه حس میکنم هیچی جذب نمیکنه، واقعا نگران قد و وزنش هستم خیلی دکتر میبرم ولی کار خاصی نکردن، خواهش میکنم راهنماییم کنید راه حلی وجود داره؟
ممنون - نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- علت چرک دادن چشم نوزاد
علت عفونت چیست
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام دخترم ۵ماهشه تب کرد بردمش دکتر قطره پلارژین براش تجویز کرد حالا بعد از یک هفته که دارو رو استفاده کردیم دوباره افتاده رو سرف⁵5
- ترشحات ناف
بند ناف دخترم افتاده 35روز هست که ترشحات زرد خیلی کم داره چه کار کنم
- خرما
سلام وقت بخیر دختر هفت ماهه ای دارم که چند روزه خرما و سرلاک خرما میخوره وسط پاش جوش دون دون قرمز زده هر چی پماد آد و کالاندولا میزنم خوب نمیشه علتش میتونه حساسیت به خرما باشه
- گریه کردن بچه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید بچم تو شیش ماهه که شیر خشک نان ۲ میخوره و سرلاک که بعداز خوردن گریه میکنه انگار معده درد میگیره چون دمر میخوابونمش اروممیشه بنظرتون ازچیه ؟ممنون از پزشک خوبمون
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم

