Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- زردی وقطره
سلام آقا دکتر خسته نباشد پسرم چهل و پنج روزه است قطره مولتی ویتامین جدا قطره آهن جداگانه و قطره اسید فولیک جداگانه وشربت زینک هم بهش میدادم مشکلی نداشته همه رو بهش میدادم الان چهل و پنج روزهست زردی داشته خوبه شد توی پانزده روزگی ولی الان زرد چکار کنم
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- قطره پاراکید استامینوفن برای نوزاد ۴و نیم ماه
سلام پسرم تب داشت الان تو ۵ ماه باورت ۸۱۰۰ قطره پاراکید استامینوفن دکتر براش ۲۵ قطره نوشته میخواستم ببینم زیاد نیس
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- تبخال
با سلام.دختر ۶ ساله ام تازه تبخال زده بود و هنوز زیاد پیدا نبود دختر بچه ی یک ساله ام را بسیار بوسید دست و صورت و..ایا احتمال انتقال ویروس هست و اگر هست ایا هر جایی را که بوسیده تبخال میزند .با تشکر از شما من به شدت نگرانم و میتر سم دچار تبخال چشمی شود
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- زردشدن پوست نوزاد۷ماهه
سلام نوزاد۷ماهه ای دارم ک ۲۰روز پیش آزمایشcrpخونش ۴۸بود ک رنج آزمایشگاهیش۶بود سفیکسیم تجویزشدبعداز۴روز دوباره آزمایش دادک اومده بودزیر۶ومدت ۱۰روز سفیکسیم خورد الان۳روزازاتمام دارومیگذره ک پوست صورت وبدنش زرد شده ولی تب یااسهال نداره خیلی نگرانم علت زردشدن پوستش چیه ؟
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- کولیک نوزاد
سلام راهکار ساده یا دارویی که بشود درد کولیک رو در شب کاهش داد چیست؟ چون گویا درمان ندارد
- شربت زینک سولفات
سلام ایاشربت زینک سولفات نوزادراتپل میکندیااشتهااوراست برای نوزاد
- استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- چشم
سلام دخترم دو ماهشه همش داخل چشماش یه چیزی شبیه مو و یا شبیهه عفونت چشم داره همش جلوی مردمک چشمشه خودش میاد خودش میره
- کبودی
سلام ببخشید دخترم گاهی اوقات انگار داره زور میزنه و تو اون مواقع دست و پاش و سرش انگار کبود میشه. ب نظرتون علت چیه؟ خیلی نگرانم. خیلی
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- خوراکی مجاز
سلام.پسرم ۱۰ماهش تمام شده میخواستم بدونم ازین ماه چه خوراکی هایی اضافه میشه به هرم غذاییش و تینکه گوجه فرنگی و پرتقال از کی مجازه؟
- تداخل عفونت گوش و واکسن
سلام.گوش دختر ۶ ماهم عفونت کرده .یک هفته سفالکسین ۱۲۵ مصرف کرده ولی عفونت کامل برطرف نشده،اگه بخوایم واکسن ۶ ماهگی بزنیم مشکلی پیش میاد؟ممنون.
- برامدگی سینه نوزاد
سلام از دوماهگی متوجه تورم و سفتی زیر سینه دخترم شدم الان ۶ماهشه سینه کمی برآمده تر و سفتی زیر سینه پهن تر شده .تقریبا مثل دختری ک داره ب سن بلوغ میرسه و سینش رشد میکنه شده البت فقط یک سینه سمت راست اینطوریه اون یکی نرماله.ایا مشکل جدیه؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدید.

