سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متورم و قرمز شدن و سفت شدن اطراف محل واکسن دو ماهگی.
سلام. وقت بخشیر. ببخشید ۲۶ مهر واکسن دو ماهگی دخترم رو زدم اطرافش قرمز و متورم و سفت شده. امروز بعد از ۴ روز بردم مرکز بهداشت گفتن ببر متخصص و کمپرس سرد و مرطوب استفاده کن. متخصص هم برای چند روز بعد وقت داده. خواستم ببینم آیا خطرناک هست؟ چبکار باید کنم تا اونموقع. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- جواب ندادن سوال
سلام آقای دکتر چرا یک سری سوالارو جواب ندادید ؟!
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- آبریزش بینی نوزاد 4
درود دکتر دختر من 4ماهشه. از دیشب متوجه آبریزش بینیش شدم گویا سرما خورده چه دارویی بهش بدم خوب شه
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید ممنون
سلام خسته نباشید من یه مادرشیرده هستم نوزادم ۷ ماهشه و از شیر خودم و کمی غذای کمکی تغذیه میکنه سرما خوردم و دکتر برام سفازولین و کتورلاک زد و داروهای آزیترو و سرماخوردگی و زینک پلاس داد ولی بعداز سفازولین و کتورلاک من حساسیت شدم و لبم باد کرد که با دگزا حل شد حالا نوزادم کمی دونه های قرمز روی گردن و بدنش زده و میخواستم بدونم این داروها مشکلی نداره بخورم و اینکه لوراتادین میتونم استفاده کنم؟بخاطر عصب کشی دندان هم که کمی عفونت داره هر ۸ ساعت یه آموکسی سیلین و مترونیدازول ۲۵۰ هم میخورم که گفته به مدت ۱۰ روز بخور و الان ده روزش تموم نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- التهاب و قرمزی
سلام اقای دکتر ،نوک آلت تناسلی محل خروخ ادرار نوزاد پسرم زیاد ملتهب و قرمز شده. علتش چی هست به نظرتون و چیکار کنم برطرف بشه؟
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم
- پوسته پوسته
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم بدنش پوسته پوسته میشود باید چه کنم
- دارو
با سلام دختری دارم که سه چهار روز دیگر هشت ماهش تموم مشه و چون کمی سرفه میکرد دکتر به او شربت سیتریزین داد وچون نوزاد من تا به حال از این شربت استفاده نکرده وبا توجه به اینکه من بروشور داخل شربت را مطالعه نمودم و به این نکته پی بردم که سیتریزین باعث تشدید حساسیت در نوزاد میشود لطفا من را راهنمایی کنید که ایا از این شربت استفاده کنم یا نه؟ با تشکر
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم
- نوازاد یک ساله
نوارادم یک سالشه ازشب تا صبح شیر میخوره ولی وقتی بیسکویت مادر میدیم نمیخوره چرا
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها

