Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- سرما خوردگی نوزاد یازده ماهه
سلام خسته نباشید پسرم یازده ماه و پانزده روزشه میتونم بهش شربت پلارژین بدم
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- سلام.وقتتون بخیر.دخترمن 54 روزشه.شیرخشک بهش میدم.شیر خشک نان.۲روزه که یبوست گرفته.میخوام شیرخشکش رو عوض کنم.اینکار رو انجام بدم؟
- دندون
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و یک هفته است که دندونش در اومده و انگار هردوش کج هستن کاری لازمه؟
- داغ بودن سر
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماه پسر فاویسم دارد چند روزه ناحیه سرش داغه تب نداره تازم سرما خودگیش داره خوب میشه چند روز پیش حضوری پیش شما برای چکاب اوردم گفتید همه چیز نرماله میخواستم بدون داغی سر بدون تب اشکالی نداره خطر ناک نیست
- گریه نوزاد
سلام دکتر دختر من دو روزه وارد سه ماهگیش شده و شدیدددددن گریه میکنه و زور میده و دستو پاهاشو جم میکنه و صورتش و ابروهاش قرمز میشه و فقط وقتی داخل پتو تابش میدییم ارومه حیلی نگرانشیم هر چقدم دکتر بردیمو دارو داده بی تاثیر بوده
- بد کارکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشد پسرم الان تازه رفت ۶ماهگی از اول تولد تاالان پی پی کردنی کلا شل دستشویی میکنه روزی ۲بار خودشم شیر خشک نان ۱ میخوره.وزنشم خوبه .چیکارکنم دستشویش سفت بشه یا خودش درست میشه
- پاسخ بهدادن شیر خشک
سسسلام پسرهفت ماه دارم که چند روزی اسهال بود دختربهش شیرخشک ببلاک ال اف داد میخوام بدونم همین رو ادامه بدم یا شیر خشک نان ۲روکه قبلاً میخورده بهش بدم؟ازنظرشما کدام شیر خشک بهتره؟؟لا@masumeh_hosseiniporسمسلام پسری هفت
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- کهیر و جوش اطراف گردن و سینه ی نوزاد همراه با اگزما در صورتش
نوزادم با مصرف شیرخشک آپتامیل از همان ابتدا دچار یبوست میشد،بعد شیر خشک گیگوز و بعد ببلاک کامفورت برایش تجویز شد ولی باز هم دچار دلدرد و درد شدید موقع دفع باد و مدفوع و یبوست میشد، و از حدود یک ماه و نیمگی دچار اگزما و خارش در صورتش شد و پوست سرش هم به شکل اگزمای درماتیت آتوپیک هست، بخاطر یبوستش از شیر خشک بز گلدن گات استفاده کردم و شکمش خوب کار میکرد هر روز و دیگر دلدرد و دلپیچه و ... نداشت، اما الآن که حدود سه ماه دارد علائم اگزما و کهیر بدتر شدن و از ابتدا دچار رفلاکس پنهان بود که الآن همش از خواب با گریه بلند بیدار میشود، به دکتر مراجعه کردم که آزمایش مدفوع نوشتند، پی هاش مدغوع عدد 6 و مواد احیا کننده و خون مخفی جوابشون منفی بود و عدم تحمل لاکتوز نداره، دکتر گفتن پس به پروتئین شیر خشک های معمولی حساسیت دارن و برای نوزاد آپتامیل پپتی تجویز کردن ، ولی از دیروز که این شیر را مصرف میکنه یکسره نفخ زیاد و دلدرد و دلپیچه داره و امروز شکمش کار کرد و بعدش یکسره گریه های کولیکی میکنه حتی قطره پروکید هم میخوره ولی فایده ای نداره دیگه نه شیر مادر رو میخوره و نه شیر آپتامیل پپتی، مجبور شدم برای سیر کردنش دوباره از آپتامیل معمولی استفاده کنم، که دوباره بهش آلرژی داره ، بنظر شما مشکل پسرم چیه؟ ممنون میشم از راهنمایی شما، ضمنا خودم دیگه محصولات لبنی و پروتئین گاو و یا غیره نمیخورم، بنظر شما آیا واقعا به چیزی آلرژی دارد؟
- سوسپانسیون پاراکید
سلام میزان مصرف پاذکید برای بچه دو ماهه حدودا پنج کیلویی چقدره لطفا به قطره یا با قطره چکان بگید میزان میلی لیتر روی بروشور رو سر در نمیارم به نظرم 1/250میلی لیتر یعنی یه قطره چکان پر و یکم بیشتر درسته؟زیاد نیس؟
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- مقدار دارو
سلام دکتر پسرم یکساله هست چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- استامینوفن
سلام خسته نباشید نوازدم سه ماهشه فاویسم داره شیر مادر میخوره میتونم استامینوفن۳۲۵ بخورم شیر مادر میدم
- قی چشم
سلام اقای دکتر پسر من از تولدش چشم سمت راستش قی میکنه الان ۳ ماهش هست هنوز خوب نشده بردم دکتر براش یه قطره نارنجی رنگ نوشتن استفاده کردم ولی بازم خوب نشد باید چی کار کنم که خوب بش گفتن بعضی از بچه ها تا یک سالگی چشمشون قی میکنه واقعیت داره ؟
- لرزش بدن نوزاد
سلام آقای دکتر ..پسر خواهرم هشت ماهش هست از دو ماهگی بدنش گاهی ماهی یه بار دو بار میلرزید از شش ماهگی که واکسن زده بدنش خیلی میلرزه روزی پنج شش بار فوق تخصص مغز و اعصاب براش نوار مغز نوشته و ازش گرفتن دکتر گفت نوار مغزش سالمه و مشکلی نداره از نظر حرکتی هم خیلی پر تحرکه و موقع تحرک و بازی زیاد بیشتر میلرزه بیشتر هم وقتی کپ افتاده یا از یه چی میترسه ...دوستش خیلی سفیده باباش هم کم خونی داره به نظر شما برا چیه باید چکار کنه خواهرم دیگه عصبی شده لطفا راهنمایی کنید ممکنه کم خونی یا کمبود کلسیم باشه و ایا طبیعی هست ؟؟؟
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- جوش های ریز قرمز
با سلام پسر 8 ماهه ای دارم دو سه روزی روی خط باسن چند جوش ریز قرمز که روش زرد وسفید ظاهر شده آیا نگران کننده است؟

