Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید من دخترم ۲ماه و ۶روزشه چندهفته که پوست سرش پوسته پوسته میشه چندبار با روغن بچه چرب کردم و بعدش بردم حمام بهتر شد اما خوب خوب نشد.میخواستم بدونم دلیلش چیه؟چیکار باید کرد تا خوب بشه؟شما چی توصیه میکنید؟
- وقفه در نفس کشیدن
سلام بزرگوار خسته نباشید اقای دکتر خداخیرتون بده من همسرم مصرف میکنه شیره و فقط به بچه ام دود میدیم شبا ۲۰ دود....بعضی شبا تو خواب یهو بچه نفسش انگاری بند اومده میپره از خواب شدید نفسش بند میاد؟گفتم ازشمابپرسم دلیلش چیه؟و چکار بایدکرد؟؟؟😭درضمن بچم ۱۰ ماهشه
- بی قراری نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد ۵ ماهه دارم. الان چند روزه که همش بی قراری می کنه و ناله میکنه. تب هم نداره. علتش چیه؟ ممکنه بخاطر دندون باشه؟
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر نوزادمن ۴ماهشه عطسه وسرفه داره یکم ومتفوع هم سبزتیره راهنمایی کنید ممنون میشم
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- تب و بیحالی نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ماهه ام از دیروز تا حالا تب داره باقطره استامینوفن بهتر میشه دوباره عود میکنه مرتب ناله خفیف میکنه وبی حاله انگار بدن درد داره آبریزش بینی هم داره چه کنم ممنون میشم زود. جوابم بدید
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- جوش
جوش زیر چانه
- حالت خفگی در سرماخوردگی نوزاد
درمان حالت خفکی در نوزاد ۵ ماه که دچار سرناخوردگی و خلط بینی می باشد
- واکسن 2ماهگی
سلام دکتر دخترم واکسن 2ماهگی ش رو زد بهش شیر دادم بعدش قطره استامینفون بعد از 5دقیقه چون باد گلوشو نگرفته بودم یکم شیر برگردوند لازمه دوباره قطره بدم یا خیر؟
- حساسیت به شیر گاو
با سلام پسرم هفت ماهش تموم شده، به شیر گاو آلرژی پیدا کرد. پنج روز اسهال داشت، داخل انگشت های دستش زخم شده شبیه ب اگزما، شربت سیتریزین و پماد هیدروکورتیزون بنطر شما میتونم براش استفاده کنم؟
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- فرنی
سلام خسته نباشین میتونیم تو فرنی بچه هفت ماهه شیر پاستوریزه بریزیم ؟
- چشم نوزاد
سلام دختر من سه ماهو نیم داره چند روزه از چشماش اشک میاد چیکار باید بکنم ؟مهمه؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر شش ماهه ای دارم سرما خورده آبریزش بینی وعطسه و سرفه میکنه شربت سیتریزن دادم قطع نشده استامینوفن هم استفراغ میکنه نمیتونه بخوره شما چی تجویز میکنید
- سلامتی
سلام دخترم چهارماهشه بندانگشتای دستش تیره ترهست دلیلش چیه
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- واکسن پرونار 13
سلام.اگر واکسن پرونار 13را برای نوزاد 6ماهه نزده باشیم و بخواهیم اولین دوز را شروع کنیم باید در چه سنی تزریق شود؟ میتوان از 6ماهگی شروع کرد؟
- وزن کودک
سلام دخترم رفلاکس داره و قرص نکسیوم 20شب و صبح یک چهارم مصرف میکنه و الان در اخرپنج ماهگی 6100است وزن تولدش 3بود که در چندروزاول 2800شد میخواستم ببینم ایا وزنش نرماله

