Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- سلام برای کودک ۱۰ساله شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای انژین گلو چقدر بدم بچه سی پی هست قرص نمیتونه بخوره
- شب ادراری
برای درمان شب ادراری ارثی بچه ۱۰ ساله چه دارویی میشه مصرف کرد ؟!
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- جراحی و واکسن یکسالگی
سلام پسرم ۲۷ خرداد عمل جراحی بیضه نزول نکرده داره و ۵تیر هم واکسن یکسالگی. میخواستم ببینم نزدیکی این دو مشکلی نداره.؟
- دکسترومتروفان
- حرف زدن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۱۹ماهشه هنوز کلمه نمیگه خیلی باهاش حرف میزنیم بعضی وقت میگه بابا، دد،اااا،ببب، اصلا کلمات و مثل مامان، ممه، اب نمیگه، ۹ماهگی راه رفت خیلی هم شیطونه و باهوش هر چی میگیم بیار میاره اسمارو بلده
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
سلام پسرم یک سال داره از ظهر چشماش عفونت کرده میتونم قطره باکتی میآید بریزم چند قطره و چند ساعت
- شربت سفکسیم ۱۰۰
دکتر برای پسرم که ۶ ساله و ۳۰ کیلو وزن داره قرص سفکسیم ۴۰۰ نوشته ولی نمیتونه قرص بخوره شربت جایگزین این قرص چیست؟
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟
- مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ ب دختر ۳ سال ونیمه ک ۱۰ کیلو نیم داره بدم
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- پرسش
با سلام ؛ بچه من هشت سال و نیم داره ؛ دکتر تشخیص داده که عفونت روده داره ؛ سفیکسیم 100 براش نوشته و دیسیکلومین و کیدی لایک ؛الان یه هفته س هنوز بهبودی کامل نداشته ؛ این چند روز روزی یک یا دو بار اسهال داشته ؛ به نظرم وقتی کیدی لایک بهش میدم دل درد میگیره ؛ مصرف کیدی لایک تا چند روز لازمه ؟ با تشکر
- سلام پسر من 18 ماهشه تی داره و ابریزش بینی زیاد ایا شربت اموکسی سیلین 125 خوبهدمدت زیادی هست که ابریزش بینی داره
- شربت سفیکسیم
اسهال پسرم 5ساله استشربت سفیکسیم 100برای اسهاال ضروری است.

