Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی دستو پای کودک ۹ساله
سلام دختره ۹ ساله دارم که بیش فعالی داره خیلی وقتها رنگ دست وپاهاش زرد می شه گاهی اوقات از درد شکم گلایه میکنه وقتی دست شویی مدفوع خیلی زنندهای داره
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- واكسن آنفولانزا
آقاي دكتر بالاخره واكسن آنفولانزا به بچه ها بزنيم يا نه؟ واقعا نميدونم چيكار كنم يكي ميگه حتما بزنيد يكي ميگه اصلا نزنيد اين حقيقت داره كه تقلبيش تو بازاره و نمونه ايرانيش خيلي عوارض داره؟
- ویتامین
سلام من پسرم ۲ سالشه از اول تولد تا الان هرروز چند برابر ویتامین اضافه بهش دادم آ د و آهن و هر مولتی دیگه چندین برابر روزانه حالا همه میگن شاید مریضش کردی و رسوب کرده در بدنش باید چیکار کنم تا بدونم بچم سالم و قلب و کلیه و کبدش رسوب نشده؟؟؟؟؟
- آبریزش طولانی
باسلام آقای دکتر پسرم۱۹ماهشه آبریزش بینیش خیلی وقته طول کشیده حتی با دارو سیتیرزین و نئوتادین هم خوب نمیشه صبحا خیلی بیشتره میتونم واسش قطره بینی ممتازون واسش استفاده کنم
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
پسرم سه روز تب کرد .که روز اول بردمش دکتر و دکتر گفتن ک سرماخورده و کوریزان و استامینوفن تجویز کرد .روز سوم تبش قطع شد الان ک روز چهارمه روی صورتش دونه های قرمز دراومده و بیقراه همچنان . سوالم اینه اگر سرماخورده این دونه های پوستی چی هست ؟ و اینکه نگرانم اگه تبش قطع شده و خوب شده این بیقراریش برای چی هست ؟ خدای نکرده عفونت مننژیت و یا گوش و ... نباشه 😔😭
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- خون مردگی
سلام کف پای دختر بیست و دو ماهه من سه روز میشه حالت خون مردگی دیده میشه ازمایش خونم برای چکاپ چهار روز پیش گرفتیم هیچ مشکلی نداشت فقط ذخایر اهن بدنش کم بود دکتر فارگلوبین براش نوشت این خون مردگی در اثر چیه در صمن انگشتان یه پاشون از داخل کاملا پوسته پوسته هستن ممنون میشم جواب بدید
- سرماخوردگی کودکان
سلام پسرم ۱۳کیلو گلودرد داره هنوز به عفونت وتب نرسیده فقط سرفه داره چه شربتی براشون بهتره؟
- تب
سلام جناب دکتر وقت بخیر .دخترم بیمار شماست امروز به امید خدا واکسن ۴ ماهگی زد .طبق تجویز شما پاراکید بهش میدم هر ۴ ساعت .جناب دکتربا دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل دمای بدنش چک میکنم اولین سوالم اینه به این دماسنج ها نیم درجه باید اضافه کنم یا ۷ درجه؟و دومین سوالم اینه از چند تا چند درجه دمای طبیعی محسوب میشه و اگر یکی دو درجه بالاتر رفت فقط همون استامینوفن رو ۴ ساعته بدم کافیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- مولتی ویتامین
سلام میخواستم بدونم که آیا بعد از ۲ سالگی باید مولتی ویتامین بدم یا نه؟
- یبوست کودکان 5 ساله
سه هفته هست پسرم یبوست داره. دکتر اطفال برا کم بودن اشتها و کم وزنی زینک و مولتی دادم برا یبوست یه پودر و پارافين. یک هفته به دادم اما دفع شد یک روز درمیون. شربت انجیررفتم براش و روغن زیتون دادم اما الان سه روز هست ک کلا دفع نداشته. درضمن به علت شقاق مقعد ترس از دفع مدفوع هم داره. چی بهش بدم ک عمل وفع آسان بشه؛ سه روزه زینک بهش ندادم اشتهاش هم کم شده.
- عفونت پاکتریایی
سلام وقتتون بخیر.خسته نباشید اقای دکتر عزیز.پسر من تو ازمایش خونش رنج pct 0.291 هست و یه مقدار جزئی باکتری تو ادرارش دیده شده پزشکش قبل اومدن نتیجه ازمایش بهش زاکسیم ۱۰۰ تجویز کردن ایا خطرناک نییت عفونته؟و باهمین دارو برطرف میشه؟
- سلام
ببخشید آقای دکتر ی سری سوال تو صحفه دوم مونده فکر کنم جا افتاده، اگه مقدوره اونا رو نگاه کنید لطفا.
- عفونت گوش کودک
سلام دختر من سه سال داره و ۱۳ کیلو وزنش هست گوش درد گرفته و یخواد آموکسی کلاو ۶۴۳ استفاده کنه لطفاً دوز مصرفش رو برای هر وعده به صورت سی سی بفرمایید
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده

