Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوستی
سلام خسته نباشید.نوزاد هفت ماهه ای دارم بعضی اوقات در روز پوست صورت و اطراف گردن حالت قرمزی یا کبودی وقتی ک ادم سردش میشه پوستش اونجوری میشه اون حالتی میشه تقریبا یه هفتس اینجوری البته پوستش ب صورت یکسره اونجوری نیس بیشتر زمانی مشخص میشه ک میخواد گریه کنه یازورمیده ازخودش صدا دربیاره.میخواستم بدونم ممکنه یا علایم الرژی باشه یا اینک طبیعی هستش؟
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
روی بدن پسر 8 ماهه ام ریخته بیرون از چی میتونه باشه؟
- قرص نوافن
سلام سردرد داشتم دخترم 16ماهشه شیر خودم میخوره نوافن خوردم بعد دو ساعت نیم شیر دادم اشکال ندارد
- شیر خشک
سلام دخترم 11 ماهشه شیر خشک نان میخوره از دوماهگی. یک ماهه سرفه میکنه وخس خس میکنه سینش میتونه از حساسیت به شیرش باشه و چه شیر خشکی بهتره براش
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام اقای دکتر تو ادرار نوزاد پسر سه روزه خون دیده شده علتش چیه؟ رنگخون قرمزه
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟
- قطره
باسلام من یه دختر ۲/۵ ماهه دارم که برای رفع کولیک ودل دردتاالان بهش کولیک ایز میدادم،میتونم از الان به بعد گرمیکچربدم؟ بهترین شربت یاقطره برای رفع کولیک ودل درد تواین سن چیه و چه مقدار باید به نوزاد داد؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه ابریزش شدید داره بینیاش گرفته میشه سفیکسیم۱۰۰میشه بهش داد لطفا جواب بدین
- شیردهی
سلام وقت بخیر، دکتر زنان برای بنده قرص واژینال مترونیدازول ده عدد هر دوازده ساعت تجویز کردن و گفتن با شیردهی تداخلی ندارد، خواستم نظر شماهم بدونم میتونم شیردهی هم داشته باشم هنگام مصرف؟ نوزادم دو ماهه است
- رویش یک عددموی ضخیم درزیرچانه نوزاد ۲۸روزه
باسلام خسته ونباشید من یه نوزادپسر ۲۸روزه دارم امروز زیر چانه اش منوجه یه دونه موی ضخیم وسیاه رنگی شدم خیلی نگرانم کرد میخواستم بپرسم مشکلی هس من باید چیکارکنم؟
- دخترم ۷ ماه و ۱۶ روزش بدون کمک نمیشینه اصلا و چهاردست پا نمیره فقت دمر میشه .یکیم اصلا غذا نمیخوره تمایل نداره چیکار کنم
دخترم ۷ ماه و ۱۶ روزش نه چهار دست پا میره نه میشینه فقت دمر میشه و همینطور غذا نمیخوره فاشق را میبرم سمتش ک بدم دهنش را میبنده چیکار کنم
- واکسن چهارماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر با توجه به شرایط الان و ویروس جدید واکسن چهارماهگی بچه هارو بزنیم خطری نداره؟
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- سلام خسته نباشید پسرم 5ماهش و دستو پاش مثل گزیده شده راه چاره ای هست برای درمانش
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- سلام پسرم سه ماه ونیمه دوهفته اسهال داره دکتر ازیترومایسینـن هفته پیش نوشت همراه ازمایش جواب ازمابش که گرفتم عفونت نداشت ـازیترومتبسین ندادمش ولی خوب نشد الان ازیترومایسین بدمش بخوره
- ترشحات چشمی نوزاد سه ماهه
سلام دخترم دو ماه و نیمشه از صبحی چشماش اشک میزنه و قی سبز رنگ داره چه دارویی خوبه براش

