Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- طریقه مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودکان زیر ۲ سال
سلام پسرم ۲۳ ماهشه و ۱۳ کیلو وزنشه و میخوام شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش مصرف کنم فقط نمیدونم چند سی سی و روزی چند بار باید بهش بدم؟
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- آلرژی و کهیر
سلام چیکار کنیم نوزاد به آلرژی مبتلا نشه بچه اولم آلرژی داره نمیدونم به چی . فقط دارم بهش دارو میدم کهیر میزنه برای نوزاد بفرمایید چیکار کنم که آلرژی نگیره
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم هرسه چهارروزیه بارمدفوع میکنه تونوزادی یعنی قبل یه سال که شیرمیخورداصلاایننطورنبودبعدغذاخورشدناینطورشده میخواستم ببینم مشکلی نیس حتی گاهی بعدسه چهارروزخیلی هم عادی دستشویی میکنه یعنی اصلا یبوستی نیس
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- مصرف استامینوفن برای کودک مبتلا به فاویسم
سلام. آیا مصرف استامينوفن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- اسپری
با سلام، پسر من ۹ ساله هست و ۶۰ کیلو وزن دارد الان دو ماهه کرونا گرفته و تمام شده ولی وقتی میدود و یا پشت سر هم بخواهد حرف بزند با هیجان میگوید نفسم نمیرسد حالا نمیدانم بخاطر چاقی هست یا کرونا از چه اسپری استفاده کنم البته اگر لازم هست؟
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- آزمایش
سلام دکتر عزیز.توجواب آزمایش پسرسه سال و سه ماهم T4 11.1 بود TSH 1.96 بود و Ferritin 33 طبیعیه؟واینکه ممنونم و خدای هستی بابت سایتتون بهتون برکت بده
- اضاف وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲۶اسفند تشنج کرد بیمارستان ۱۷شهریور بستری بود تا ۳فروردین موقع بستری ۱۳ کیلو بود .قرص فنوباربیتال میخورد تا ۱۴فروردین بعدش دکتر امین زاده قطع کردن.۲۴ فروردین هم یکساله شد بردم برای واکسن وزنش ۱۴.۳۰۰ شده بود.قدش ۸۰ ۶ماهگی اومده بودم پیشتون ویزیت وزنش ۹۴۰۰ بود قدش ۶۸. اینکه توی فروردین ۱کیلو اضافه شده بخاطر داروهایی هست که گرفته؟شیر مادر ميخوره و غذا کلا شیرخشکی هم نبوده.
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم

