Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- سلام خسته نباشید شرمنده من ۲تا بچه دارم یکیش۷سال و یکیش۲۰ماه هر دو انفلونزا گرفتن من اشتباهی شربت ستادین سی ۵سی سی ب بچه ۲۰ماهم دادم الان نگران چیکار کنم مشکلی داره؟
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- کودکان و تب
سلام وقت بخیر من پسرم ۴سالشه الان ۳روزه تب شدید داره همراه با اسهال لطفا راهنمایی کنید چه بدمش
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- یبوست کودک۱۸ماهه
دخترم ازیک سالگی دچار یبوست شد دکترشربت لاکتوز دادیک هفته استفاده کردم وبعد خوب شد بعداز یک ماه دوباره دچار یبوست شد واین بار دکتر بهش یک شربت گیاهی دقیقا اسمش یادم نیست ولی از ترکیب گل گاوزبان وچند گیاه دیگه بود این دارو هم وقتی تمام شد باز هم خوب نشد درحال حاضر دو ماه پودر پیدرولاکس استفاده کرده که روزیک قاشق در یک لیوان حل می کردم ودرطول روز بهش می دادم وچون دوماه تمام شدیک هفته یک قاشق مرباخوری دادم بعد از 8روز بااینکه پودر یک قاشق مرباخوری می دادم یبوستش برگشت میشه راهنمایی کنید واینکه ازمایش تیروییدداده ومشکلی نداشت
- سرماخوردگی
سلام
دختر ۵ ساله دارم. سرما که میخوره پلارژین بهتره یا کوریزان؟ چون آسم کودکان هم داره کدومش بیشتر جواب میده
- شربت آموکسی کلاو۳۲۵برای کودک ۲سال و۸ ماه
سلام پسرمن ۲سال و۸ماهشه توی روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شب سرفه های خلط دارش بیشتره شربت آموکسی کلاو ۳۲۵رو هرچندساعت و چندسی سی بدم ؟ وزنش هم تقریبا10کیلوشه
- قند خون ناشتا در کودکان
سلام وقتتون بخیر
دختر پنج سالم آزمایش خون داده
قند خونش در حالت ناشتا 105 بود
شب قبل هم شام نخورد در حد یه موز کوچک شامش بود
آیا قند خونش بالاست؟ چون در بزرگسالان این عدد رو معمولا بالا میدونن در کودکان هم همین طور است؟ - مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک با وزن 32 کیلو گرم
- سلامت
با سلام ووقت بخیر،پسر من۱۴ ماهشه موقع خواب خیلی نفساش صدا میده،از دو ماهگی شروع شده دکتر گفت بخاطر نرمی حنجره ورفلاکسه،ی مدت چند ماهه خوب بود ولی بازم مثل قبل شده،دلیلش همون چیزای قبلیه یا مشکل جدیده؟
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- ضربه به سر
کودک ۱۷ ماهه ام از بغل مدرش با شدت افتاد روی زنین و صدای زیادی از سرش آمد،گوش و پوست سرش قرمز شده بود،بعداز مدتی گریه کرد و آرام شد، هیچ تغییر خاصی نداشته،فقط بزاق دهانش ترشح میشه که قبلا اینطور نبود،آیا سی تی کنیم و ضرر ندارد

