Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه
- سلام بچه من وزنش 11کیلو چه قد بدم
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- سرما.
سلام وقت بخیر بچه ۶ ساله دارم آبریزش داره از امروز و سرفه خلطی میکنه و گهگداری تب . چه دارویی براش شرکع کنم آقای دکتر گرامی ؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- سرماخوردگی
سلام دکتر پسر من ۱۰سالشه از دیوز ابریزش بینی با خلط گلو داره تب نداره سرفه نداره در صمن آلرژی هم داره ولی آبریزش بینی هلاکش کرده در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری لودن چه دارویی لهش بدم که ابریزش و خلط گلوش خوب بشه تب و سرفه نداره
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- دادن دارو
سلام آقای دکتر بچه ام سه ساله هست وفقط سرفه خلطی داره..وته حلقش هم قرمز هست.... الان هم دسترسی به دکتر ندارم.... سفیکسیم 100میتونم بهش بدم وچه مقدار
- استپ وزنی
سلام اقای دکتر بچه من الرژی داشت ۶ماهگی ک بردم ازمایش التهاب روده عددش ۶۰ بود دکتر گفت بهتر شده شیر ای آر نوشت از ۷ماهگی بهش دادم همراه شیرمادر،تا ۹ماهگی ماهی ۵۰۰ وزن مگیرفت همیشه،ولی الان تو ۱۰ ماهگی هیچ وزنی نگرفته.نکنه باز آلرژی داره؟ خیلی نگران شدم.مولتی و سیدرال هم میدم
- امپول دگزا
پسرم ۲ونیم ساله شه بخاطر سرفه های ناجور و خلطی بردمش دکتر گفت خروسک شده و امپول دگزا تجویز کرد یدونه. الان شنیدممیگن خیلی جذب کلسیم تا ۶ ماه صفره و یا دچار پنومونی نکروزان میشه
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- تب شدید و تداخل دارویی
سلام پسرم سه سال و سه ماهشه تب شدید داره و گلو درد و آبریزش، هم ستادین دادن ۴/۵ سی سی ۸ ساعتی، هم استامینوفن شش ساعتی ۷/۵ سی سی. با هم تداخل دارویی ندارند؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد

