Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- سلام پسرم سه ماهه هست ومدام سرفه های پشت سرهم انجام میده وهمچنین ابریزش وخس خس سینه دارد وسرفه های خشک داره وهمچنین گلوش خلط داره چه دارویی براش بگیرم واسه سرفه وسرماخوردگیش خوب باشه الان نزدیک به چهارروز هستش که که درست خواب نمیره وداخل خواب میخواد بالابیاره
- دونه زدن روی بازو
سلام خسته نباشد . دکتر عزیز پسر من ۳ماه نیمشه حدود دو هفته هست دیدم روی بازوی چپش به دونه ی بزرگ زده .میشه راهنمایی کنید این چیه ؟؟دست میزنم واکنش نشون نمیده ولی زیرش سفته
- يبوست نوزاد٥ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهست فرموديد بخاطر كم شيرخوردنش غذاي كمكي رو شروع كنم من هم لعاب برنج رقيق شده بهش ميدم روزي دو سه بار الان دوروزه دفع نداشته قبلش ك فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار به راحتي دفع داشت شما چه راه حلي ميديد
- يبوست وقطره آهن
سلام آيا قطره آهن باعث يبوست ميشه؟ روزي يكونيم ميل
- قطره آهن ومولتی ویتامین
سلام آقای دکترممنون ازوقتی که میگذارید دخترم هشت ماهشه رفلاکس پنهانم داره ودارومیخوره هنوز.وقتی قطره آهن ومولتی روشروع کردم متوجه شدم فقط درصورتی قطره هاروبالانمیاره که معدش خالی باشه برای همین صبحاکه ازخواب بیدارمیشه هرردوروباهم میدم وچون داروی رفلاکسشم بایدناشتابخوره نیم ساعت بعدشم داروشومیدم که تانیم ساعت تاچهل دیقه بعدبتونم شیرشوبدم تاهم آهنش جذب شه هم داروش اثرکنه.سوالم اینکه آیااین روش درسته یانه چون معدش پدرمودرآورده...واینکه توآخرین کنترل قددخترم رشدنکرده بودو۶۴مونده بودبرای رشدقدش چی بدم بهش؟
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- رشد دور سر نوزادم
سلام دخترم بدو تولد دور سرش 34 بود الان که شش ماهش و ده روزه 41 شده بهداشت گفت کمه نگرانم
- خوردن قطره آ.د
سلام دخترم دوماهشه ساعت دوازده ظهرقطره آ.د(۲۵قطره)بهش دادم وساعت دوازده شب دوباره بهش دادم باقطره ی دیگه اشتباه گرفتم وفوری بهش شیردادم
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره میخواستم بپرسم ک حتما باید شیر ماجان ک مخصوص کودکانه بدم یا فرقی نداره؟
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه هشت ماهه میتونم از ماست میوه ای های موجود توی بازار استفاده کنم؟
- سوختگی مقعد نوزاد
سلام نوزادم یک ماهشه ، ۲۰ روز پیش بردیم برای ختنه بهش انتی بیوتیک دا د، بعد از ۱۰ روز که برای چکاپ مجدد بردیم برای بی قراری هاش بهش قطره دایمیتیکون داد، الان از وقتی دایمیتیکون رو میدم با اینکه اروم تر شده ولی اطراف مقعدش سوخته و هر چی میزنم بهتر نمیشه تا الان کلوتریمازولِ، هیدروکورتیزون، کالاندولا و ریکاو و زینک اکطاید و امتحان کردم تا یه مقدار بهتر میشه دوباره جای دیگه میزنه یا همون قبلی ها تازه میشه.لطفا راهنمایی کنید.
- رفتن مو درچشم نوزاد
نوزاد من شش ماهش هست همیشه داخل چشمش مو هست . موهای خودش میرن داحل چشمش . میخواستم بدونم خطرماک نیست به چشمش آسیب نمی زنه؟ میشه راهنمایی کنید چگونه مو رو از چشمش در بیارم؟
- سرفه کردن
سلام وقت بخیر پسرم۴ماه ۲۰روزشه سرفه داره گاهیم عطسه میکنه چ دارویی بهش بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم تازه ۲ سالش کامل شده. خیلی کم اشتها هست و مینور هم هست. مولتی ویتامین چی بدم؟
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما

