Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
آیا ترکیب شیر کاکائو برای کودک 4 ساله ای که اصلا شیر به تنهایی نمیخوره خوبه فقط شیر کاکائو دوست داره شیر تنها نمیخوره
- چرا نوزاد سه ماه پاهاشو سیخ میکنه
- آيا مولتي ويتامين باعث تغيير رنگ مدفوع نوزاد ميشود
سلام اقايي دكتر نوزاد دوماه و نيم دارم از زماني كه مولتي ويتامين ميدم اسهال سبز رنگ داره ايا مشكلي هست
- به جای شربت زینک سولفاید شربت گلوکونات بدم چی میشه
- اسم واکسن
سلام خسته نباشین آقای دکتر خواستم بدونم واکسن آنفولانزا به داروخونه ها داده شده؟اسمش رو معروفی میکنین.ممنونم از لطف شما
- تعریق نوزاد
سلام آقای دکترنوزاد8 ماهه ای دارم که وقتی میخوابه زیرسرش عرق نیکنه دخیس میشه.علتش چیه؟؟
- دورسر
باسلام پسرم ۲سال و ۳ماهشه دور سرش ۵۱.۵ است بدو تولد ۳۶ بوده. در یکسالگی هم سونر از سر گرفت هیچ چیزی نبود میخواستن ببینم نرماله .
- زخم یاآفت دهان
سلام گوشه چپ داخل لب پسر۲۳ماهه ام نمیدونم یه زخمه یاآفت بیشترشبیه زخمه نه کوچیک نه بزرگ .زده ازدردش همش گریه میکنه چکارکنم چه چیزی استفاده کنم خوب بشه؟؟ ممنون ن
- کمبودوزن وبی اشتهای
دختر هشت نیم ماه دارم اصلا غذانمیخوره همش لاغرتر میشه چکنم
- سفتی سینه کودک یکساله
سلام وقت بخیر من دخترم یکساله و نیم اش هست ولی هنز سینه هاش سفت هستش جدیدا سر یکی از سینه هاش یک جوش زده که انگار داخلش چرک هستش این خطرناکه یا طبیعیه؟
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- کم اشتهایی
سلام اقای دکترپسرم هشت سالشه ورنش ۱۹هست خیلی کم اشتهاست همه ازمایش هارو هم گرفتم ازش مشکلی نداشته اشتهایی هم به غذا نداره شربت های مختلف اشتهاروهم استفاده کزده زینک هم بهش دادم ولی بازکم غذا میخوره فقط قرص سیپروهپتادین بهش دادم دوسه بارخوب بودولی عصبیش میکنه راه حل شما چیه ممنون
- مصرف همزمان سالبوتامول و ازیترومایسین
ایا مصرف داروی سالبوتامول را با داروی ازیترومایسین ادامه دهم ؟یا پس از مصرف ازیترومایسین مصرف سالبوتامول قطع شود؟
- نوزاد15روزه بینی اش کیپ شده چی بدم
- دفع زیادمدفوع
سلام وقت بخیر دخترم یازده ماهشه بااخرکه تو۹ماهگی بدمش کنترل وزنش۸کیلوبودقدش۷۴مشکل اینجاس که دخترم دوماهیی هست که درروزپنج تا۶بارمدفوع میکنه یعنی بعدازدوالی سه ساعت غذاخوردن فوری بیرون روی داره بیشتروقتاقوامش معمولیه یعنی شل یاسفت نیس ولی بعضی روزام انقدبیرون روی داره که میرسه به اسهال...افزایش وزن آنچنانیم نداشته تاالان...این طبیعیه؟
- تنفس بالا وضربان قلب بالا نوزاد
نوزاد ۱۵ روزه دارم نفسش بالا هست و ضربان قلبشم هم بالا یه راهنمایی خواستم ممنون میشم اگه جواب بدین
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- انگل بچه
سلام دختره من خارش مقعد بی حالی بی اشتهایی لباش همش خشکه زیر چشاش کبود میشه دل درد کاهش وزن بی خوابی خستگی و.. داره علایم انگل رو داره شربت پیروی ساید گرفتم براش دوز مصزفش چجوریه بدم بهش دو سالو یازده ماهه
- قد و وزن نوزاد
باسلام پسر دو نیم ساله ای دارم با قد ۸۸ و وزن ۱۲ به نظر شم نیاز به لزمایش تیردیید یا هورمون رشد دارد؟ از نظر هوشی خیلی باهوشه بدو تولدم تیرویید نداشت

