Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت عطسه و ابریزش بینی
سلام وقت بخیر اقای دکتر نوزادی چهارماهو نیمه دارم ازیک ماهگی تا الان مداوم عطسه میکرد والان پیشرفت کرده همراه با ابریزش بینی وسرفه های ضعیفه
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟
- درمان خس خس سینه
باسلام دخترم ۵ماهشه حدودیک ماهه سرماخورده دوباربردم دکتر اوایل تب وسرفه وخس خس سینه داشت که یکبارآزیترومایسین واستامینوفن ویک بارکتوتیفن واسپری که برای آسم میدن استفاده کردم تب وسرفه اش خوب شده ولی خس خس درمان نشده چیکارکنم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- کرونا در نوزادان
سلام دکتر احتمال داره نوزاد کرونا بگیره؟
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- تب
سلام آقایه دکتر پسر سه ماهم صبح تبش37.7بود پاشویش کردم اومد پایین بعدظهر دوباره37.7شد و بعد پاشویه باز اومد پایین عفونت نداره چون تازه ازمایش دادیم من و پدرش ویروس گرفتیم ممکنه از ما گرفته باشه؟ نیاز دارو بخوره؟ یا به پزشک مراجعه کنیم
- سرما خوردگی
سلام پسرم 6ماهه است آب ریزش بینی سرفه عفونی داره باید چه دارویی بهش بدم.ممنون
- تب
سلام پسرم سه ماه است از دیروز تب و اسهال دارد و شیر را با مقدار زیاد بر می گرداند لطفا سریع جواب بدید
- سرماخوردگی
باسلام دخترم چهارماهشه آبریزش بینی،عطسه،سرفه و تب داره دکتر بهش قطره پلارژین،آزیترومایسین ۱۰۰تجویزکرده.اما دخترم سرفه میکنه چیکار کنم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر،من یه پسر ده ماهه دارم که از ۴ ماهگی رفلاکس داشت و پودر اس امپرازول میخورد الان متاسفانه پودرش پیدا نمیشه و دکترش گفته کپسول اس امپرازولو بگیریم داخلشو نصف بدیم ولی اونم حل نمیشه تو آب بچه ام نمیخوره میخواستم ببینم میشه به جای اینا از قرص فاموتیدین استفاده کرد نصفشو حل کنیم تو آب بدیم بهش؟و اینکه کلا اگه دیگه بهش دارو ندم رفلاکسش برمیگرده؟
- قورت دادن
پسرم ده ماهشه جسمی به اندازه عدس قورت داده بعدش آب و شیر به راحتی خورد مشکلی نداشت
- تب نوزاد ۹ ماهه
سلام من دخترم تازه ۹ ماهش تموم شده امروز از صبح بی حال بود بعد ظهر تب کرد ۳۷،۷ بهش ۲۵ قطره ایتامینوفن دادم خوابید عصر که بیدار شد بالا اورد بعد دوباره دیدم تبش شد ۳۸ بهش دوباره استامینوفن دادم از همون موقع هر ۴ ساعت دارم بهش قطره میدم تبش با قطره کم میشه ولی باز ساعت قطرش که میشه بیشتر میشه. علتش چیه ؟باید چیکا کنم؟
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- ننوزادماهه
فرزند4ماهه ام لرزه درپادارددرخواب یادربیداری.درضمن دوهفته ای است ادرارش خون دیده شده وهر24ساعت یک باراماعلائم دردوچیزی نداردآزمایش هم دادم گفتندچیزی نیست چیکارکنم نگرانم هم برای لرزشش وهم ادرارش راهنمایی کنیدممنونم.
- اگزمل
پسرم ۵ماهش هست اگزما داره صورتش خیلی خارش داره میشه از پاماد بتامتازون استفاده کرد

