Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟
- یبوست
سلام آقای دکتر، پسرم سرلاک و فرنی میخوره یبوست میگیره،چه کاری باید انجام بدم تا یبوست نگیره؟
- صدا گرفتگي و سرفه نوزاد ۲ ماهه
- قرص مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل روزه ی فاویسمی دارم. خود من میتونم قرص مولتی ویتامین پرگمام بخورم؟
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام دکتر عزیز پسر ۴ماهه ای دارم که به تازگی صبح ها پاهاش و میبره بالا محکم میاره پایین میکوبه زمین یعنی تو خواب این کار و انجام میده ایا مشکلی داره؟؟؟
- عفونت
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر.نوزاد من دوقلو ۳۴ هفتگی به دنیا اومد ده روز بخش ویژه بستری بود با زردی۶ مرخص شد .اوردیم خونه متوجه زردی رو صورتش شدیم بردیم پیش دو دکتر گفت طبیعی تا یکی دوماه اینطور نه نیاز به لامپ نه قطره ایی دادن... آز زردیش تو ۲۲ روزگی ۱۱/۸ بود ایا این زردی طبیعی و اینکه رو مغز هوش بچه تاثیر نداره
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- اسهال
سلام اقای دکتر برا بچه ی چهارده ماهه که داره دندون درمیاره و یه ماه هست چن روز اسهال میشه چن روز خوب میشه و دوباره اسهال میشه، مصرف آنتی بیوتیک مجاز هست؟ دکتر داده آنتی بیوتیک رو ولی بدون سابقه ی تب و غیره نمیدونم چرا آنتی بیوتیک دادن
- پوست کودک
دخترم 5ماهشه گونه هاش قرمز و خشک میشه چند ماهه اینطوریه .پماد کالاندولا خوبه بزنم یا بتامتازون .ممنون
- پاهای پرانتزی
سلام آقای دکتر من دختر داخل 9ماه است و وزنش 7کیلو 700 من حدود 2ماه است که براش پوشک سایز 4 میبندم 7کیلو تا 18کیلو آیا پاهایش پرانتزی میشود؟ مشکل ایجاد میکند؟
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد
- سلاممممم&
سلام دکتر دخترم ۶ماهو ۱۶روزشه موقع شیر خوردن عرق میکنه و وقتی خواب باشه بالشتش بعد خواب نم داره ایا طبیعیه؟ سوال دوم اینکه وزن تولد۳۶۰۰ الان ۶و۲۰۰ چقد کم داره و چه اقدامی کنم؟ شیرخشک نان۲ میخوره با غذا کمکی شیر بزم میدم مشکلی نیست؟
- درد گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد من ۳ ماهه است بردم دکتر گفت گوش چپ یکم ترشح داره ولی نوزادم گوشش خیلی درد میکنه هی از خواب بیدار میشه گریه میکنه دستشو میبره سمت گوش یا میمالد به بالشت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادم کامل تموم شد شربت ولی خوب نشد چیکار کنم
- مچ پای نوزاد
سلام دکتر عزیز دخترم ۷ماهش هست از لحظه تولد مچ پا فقط مچ پای چپش کمی تپل تر بود سوتوگرافی گفت ۴میل ضخامت چربی بیشتر هست می خواستم ببینم کار خاصی لازمه انجام بدیم؟
- اسپری بینی کلداماریس بی بی
برا نوزادان بالای ۳ سال میشه از اسپری کلداماریس کودکان استفاده کرد؟برا پیشگیری از کرونا. چون مهد کودک میره.آیا عوارض داره براش؟
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرما خورده یه کوچلو میتونم از شربت سرما خوردگی کودکان بهش بدم
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟

