Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- شربت میم اورنج
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهشه برا سرفه اش میتونم ازیترومایسین 200 بدم بعد برا ابریزش بینیش چقد سیتیریزین بدم
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- سلام شبتون بخیر- دخترم ۵ ماهشه الان یه هفته که تب میکنه بعد بدنش که داغ میشه بالا میاره – یا بعضی وقتا تب و لرز میگیرش؟ لطفا جوابمو بدین
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف
- نوزادان
سلام دکتر وقت بخیر درباره غدد لنفاوی ازتون سوال کردم پسرم از چهار ماهگی چند تا گردن و پشت سر داشت تو سونو گرافی مشکلی نداشت الان تقریبا دو سالشه هنوز دست میزنم هستن فکر کنم بیشتر شدن بزرگ نیستن اما بیشتر شدن خطر نداره؟نگرانم
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۹ماهشه سرما خورده وزنشه۸ کلیو شربت پدی کلد میشه بهش بدم چند بار چقدر
- سوال
سلام خسته نباشيد پنج روز پيش در مورد ورم كليه سوال پرسيدم چرا جواد داده نشده!؟
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید حساسیت به شیر خشک و مشکل داشتن با یه شیر خشک چند مدت بعد از مصرف شیر مشخص میشه. دختر من شش ماهشه نان اچ آ مصرف میکرد پیدا نشد یه هفته است نان ساده بهش میدم امروز یه ساعت خیلی شدید گریه کرد علتش چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- چرا رنگ پای پسرم خیلی زرد است
- اختلال خواب
با سلام. نوزاد ده ماهه ای دارم که از بدو تولد خواب منظمی نداشته هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه و تو خواب همش غلت میزنه و بیقراره تا حالا درمان خاصی نگرفته فقط تازگیا دکتر بهش پودر ایامپرازول داده با قطره کولیکز که فعلا بی تاثیر بوده. وزن گیری و تغذیه خوبی داره. لطفا راهنماییم کنید
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم

