Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- ای بابا
ای بابا دکتر جان تو که همه رو میگی باید معاینه گردد
- اسهال
آیاشیرپاستوریزه راگرم کنم
- داروهای تقویتی
سلام آقای دکتر مصرف داروهای تقویتی مثل زینک و کلسیم برای بچه ۱۲ ساله مبتلا به کلیه پلی کیستیک و سنگریزه مشکلی ایجاد نمی کنه ؟ برای رشد قدی بهش دادن
- ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده چه میزان آمپول ویتامین دی میشه تزریق کرد و به فاصله چندوقت؟
- مالیدن پای کودک به هم در خواب
سلام دختره ۵ ساله دارم که اکثرشب هاپاهایش را به هم میمالد بیقراری میکند خواب ندارد لطفا راهنمایی کنید گریه هم در حالت خواب موقع مالیدن دارد ممنون راهنمایی کنید چیکارکنم
- وزن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکترم میتونم به نوزاد ۴ ماه شربت زینک سولفات بدم هم وزنش کمه اما قدش افت کرده موندم چیکار کنم
- مصرف کپسول امپرازول
با سلام و احترام .دختر 16ماه دارم به خاطر یبوست کپسول امپرازول دکتر براش داده الان نگرانم
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- 12
سلام آقای دکتر توروخدااسترس مردم بچم 36هفته دنیااومد قد50وزن2900الان امروز دقبق یک سال ویک ماه است به موقع گردن گرفت ودر هفت ماهگی به عقب سبنه خیز رفت تاده ماهکی روبه جلویازده ماهگی وهاردست وپا قبل چهاردست وپاتونه ماهگی ازوستیل باپام آویزان میسچبید وسرپا میشدتوهشت ماهگی وقبلش نشست اماتعدلش کم بود ولی در په ماهگی دیگه تعادلش خوب خوب شدوخودش از حالت خواب به نشسته دراومداز زده ماهگی به راحتی ازمبل بلندمیشه وسرپامیشه واز دوازده ماهگی باکمکمبل ودیواربه پهلو راه میره وراحت بایک دستش به دیوار تعادل داذه ومیتونه اسباب بازیش اززمین برداره وباز بایسته وخیای ذاحت ازحالت ایستاهده رانو میزنه ومبشینه شیسه شیرخودش میگیره باقاشق بلده غذا بخوره ،دس دسی وکلاغ پر توپ بازی بلده سوار فیل اسباب بازیش میشه وباپابه جلومیبره اسامی افراد میشناسه وباهوشه ولی خودش مستقل نمیتونه بایسته البته دستش بگیرم راه میره وازمبل بالا میره ومیتونه از پله بره بالاولی مستقل نه واین من خیلی نگران کرده بردم متخصص گفت طبیعیه امامن نگرانم بعضی موقع در حدثانیه میایسته ولی بیشتر مواقع سریع خودش میندازه بغلم چکاذکنم مستقل بایسته
- اسپری فلوتیکازون 125
سلام آقای دکتر خسته نباشی دختر من 3سالش تمام شد دوماه هست سرفه داره دکتر هم زیاد بردم دیروز بردم بهترین متخصص اسم والرژی سریع تشخیص سینوزیت آلرژی داد یک شربت سیتریزین و یک اسپری استنشاقی به رنگ نارنجی دادبه اسم فلوتیکازون 125هر دوازده ساعت دوپاف با دم یار انجام میشه یک شربت سیتریزین هم داد که هرشب استفاده میکنیم خواستم بدونم آیا این داروها عوارض دارند
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره

