Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- سرماخوردگی
- سلام آقای دکتر پسر من لوزه سوم داره ۱۸ ماهشه تا ب سن قانونی برسه عمل کنم طول میکشه واینکه شبا اصلا نمیتونه قشنگ نفس بکشه و هی خورخور میکنه و ب سختی نفس میکشه و اسپره و داروهای مختلف امتحان کردم بنظرتون چ کار دیگه ای بایدکنم
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
آقای دکتر پسر من 7 سالشه با وزن 24 میخواستم بپرسم شربت زیترومکس و چقدر باید بهش بدم. ممنون
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم مریض شماست لوزه داره .دوباره گرفتگی بینی شدید داره گلوشم التهاب داره . اسپره بینی فلوسینوز میزنم با سیتریزین شبها میدهم . به نظر شما چه دارویی تجویز میکنید . ممنونم
- سلام خسته نباشید دخترم ۱سال دوماه چشمش عفونت کرد میتونم قطر باکتی ماید ۱۰ استفاد کنم
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- فک کنم سرما خورده
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- ناله کردن نوزاددر شب
سلام دختر۳۵ روزشه،شبا میخوابه ولی تمام شب تو خواب ناله میکنه .شربت رانیتیدین و پدی لاکت هم میخوره.ممنون از شما
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام وقتتون بخیر پسرم پنج سال و ۵ ماه سنشه واکسن آنفولانزا ۴ ظرفیتی فرانسوی براش تزریق کردم داروخونه بهم گفتن چون ۴ظرفیتی زده دیگه دز دوم نمیخاد آیا واقعا به دز دوم احتیاج نداره؟؟؟ و اگه باید بزنه آیا واکسن ایرانی میتونم بزنم براش یا باید از همون برند قبلی باشه؟؟؟؟
- پوست سرکودک
سلام اقای دکتر بچه 6 ماهه ام سرش فقط همون قسمت که نرمه پوسته پوسته میده شامپو بچه فیروز استفاده میکردم الان شامپو گلرنگ زدم ولی پوسته خوب نشده و سفته . ایامیتونم قبل حمام روغن بادام به سرش بمالم؟
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد

