Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- Discovered this community recently and decided to join. It looks like a useful resource and I’m happy to be part of the conversation.
Pleased to be here and glad to be involved. I came across this site not long ago and chose to register after seeing how much useful content is already shared. It’s refreshing to see a place where people are open about sharing their insights and providing helpful advice. I’m still new, but I’m liking browsing everything so far. I have recently been studying about this lately. https://medium.com/@southwestspasandjacuzzis/how-phoenix-and-mesa-homeowners-are-rethinking-outdoor-relaxation-at-home-3e78c9481d4d [url=http://grfgyrty.is-programmer.com/guestbook/]Hey everyone, glad I found this forum. I’ve been looking through posts and it seems like there’s a lot of valuable information here. Excited about reading more when I can.[/url] 811e573
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد
- سوختگی
سلام دکترعزیز.اطراف مقعد بچه ده ماهه جوش های ریز با سر آبکی و سفید دراورده چه پمادی باید زد زینک بی تاثیربود
- مصرف کتوتیفن ودیفن
سلامدخترم 7 سالشه میخاستم آبریزش داره و کم و بیش سرفه بهش کتوتیفن و کلداکس همزمان دادم الان خوندم نگران شدم حقیقت داره ک باهم مصرفش خطر داره؟؟چن ساعت باید بین دیفن و کتوتیفن فاصله داشته باشه
- مصرف شربیت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام برای کودک ۷ساله با وزن ۲۴کیلو چه مقدار آزیترو ۲۰۰ باید تجویز شه و در چند نوبت؟
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهه به خاطر دندون هیچی نمیخوره میتونم شربت زینگامان بدم
- فاویسم
سلام خسته نباشید ببخشید دکتر شربت زیتوکید واسه فاویسم مشکلی داره؟
- دیابت
سلام من یک کودک دیابتی دارمجواب اینقسمت از ازمایش یعنی چی 64.3 [ ttg anti [iga
- بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره

