Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- دارو پدی لاکت
سلام آقا دکتر ،دختر سه ماه و نیم دارم از دوماهگی دکتر بهش دارو پدی لاکت داد بخاطر ریفلاکس معده بعدشم تموم شد مجددا بعد هفته از دوباره براش خریدم بهش دادم تا الان که سه ماه ونیم هست و الان تموم شده میتونم پشت سرهم بگیرم بهش بدم یا ضرر داره ،بعد آقا دکتر بیشتر موقعه ها سینش خس خس میکنه آیا بخاطر ریفلاکس هستش
- سنگ کلیه نوزاد11ماهه و سیزده روز
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- دل درد نوزاد
سلام وقت بخیر، دکتر میخواستم بپرسم که حین شیر دادن به نوزاد امکان داره غذا یا آب بخورم؟ چون شنیدم که این کار باعث دل درد نوزاد میشه. آیا صحت داره یا خیر؟
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر در آزمایش پسرهشت ماهم MCH بیست وچهار بود MCVH هفتادوسه بود و نتروفیل 15 بود. مورد نگران کننده ای هست؟
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد سه ماهه م دوروزه اسهال داره شیر مادر میخوره چکار کنم
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟
- کولیف
سلام اقای دکتر. قطره ی کولیف برای نوزاد سی وپنج روزه ، چندبار در روز میتونم بدم و هر بار چند قطره؟
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- واکسن دو ماهگی و سرما خوردگی نوزاد
سلام خدمت شما دکتر عزیز آقای دکتر دخترم 55روزشه 5روز دیگه وقت واکسن دو ماهگی داره الان شربت آزیترومایسین 100و شربت پلارژین با پودر اسو مراز 5 مصرف میکنه میخوام بدونم تداخل ایجاد نمیکنه مشکلی پیش نمیاد واکسنشو بزنم واین که تو این دوران اصلا تب نداشته و دکتر بهش آمپول داده اما گفت وضعیتش بهتر نیازی به تزریق نیست الان آمپولشو بزنم یا نه ؟ ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی میکنید امیدوارم هر جا که هستید سالم و تندرست باشید.💚
- کولیک
بچه ام کولیک داره و اصلا نمیخوابد صبح تا شب گریه میکنه چیکار کنم
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- استفراغ
سلام آقای دکتر، پسر من نه ناه و دو روزشه، الان یکی دو هفتس بعصی روزا غداشو که میخوره یه کم بعدش انگار آروغش میکیره غداشو میاره بالا، یه کم مقدار شیر خوردنش کم شده، بعصی شبا تو خواب گریه میکنه بیقراری میکنه، ممکنه از دندون دراوردن باشه، آخه هیچ علایم رو لثه اش از دندون نداره، کلا حالش خوبه ولی میترسم بهش عذا بدم بالا بیاره

