Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز سفیکسیم
دکتر به پسر ۷ ماهم سفیکسیم تجویز کرده و مقدار مصرفی دوزش رو نگفته الان ۹و نیم کیلو وزنش هست چند سیسی بهش بدم ،با تشکر از شما
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی ب نوزاد بدیم؟؟
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماه ونیم شه الان ۵ روزه شکمش کار نکرده وچون به پروتئین گاوی هم حساسیت داره پدی لاکت و پودر امپرازول مصرف میکنه چکار کنم خیلی هم دل درد داره و گریه میکنه
- پا گرفتن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چهارماهش هست چرا نمیتونه پا بگیره ایا زود است از چندماهگی باید پا بگیزه
- مدفوع
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزادم سرما خورده به علت سرفه شدید ۴ روزه بستریه گفتن ریشم یکم درگیر هست ولی بهتر شده یکم خس خس سینه داره ایا طبیعیه از بیمارستان خسته شدم میشه مرخصش کنن
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
سلام وقت بخیرنوزادم همش استفراغ میکنه وگریه میکنه شیرومیدم همراه شیرخوردن استفراغ میکنه آروغ میزنه استفراغ میکنه درضمن ریفلاکس نداره مشکلش ازچی میتونه باشه؟
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- لرزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید من بچم الان ۱۲ماهشه نزدیک به دوماه هست لرزش چند ثانیه مثل سردی بکنه بدن اون جوری میشه در روز ممکنه ۴الی ۵ بار اینجوری بشه بعضی وقتا هم دوسه بار پشت سر هم اینجوری میشه علامتی غیر طبیعی نداره موقع لرزش واینکه آزمایش ادرار مشکلی نداشت لطفا راهنماییم کنید میترسم کاریش نباشه
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- بالا اوردن
بإسلام دخترم هشت ماهشه غذاي كمكي به گفته ي شما سرلاك برنج رو شروع كردم اقلي دكتر من همه جور غذا براش به صورت مختلف درست كردم به همه چي الرژي داره.به اندازه يك هفته امتحان ميكردم صورتش كهير ميزد.مثل برنج،هويج،سيب زميني،مرغ،كدوحلوايي،بيمارستان طبي كودكان هم بردم تست پوستي انجام ندادن گفتن بعد از١سالگي..دكترهم بهم نگفت چيا براش مضره..دختر من جز سرلاك برنج و شيرخشك چيزي نميخوره امروز بيسكوئيت مادر دادم اولين قاشق بالا اورد. سرلاك برنج الان دوماهه ميخوره براش سرلاك برنج ضرر نداره به عنوان غذايي كمكي استفاده كنم؟
- کولیک
سلام خسته نباشید.پسرم سه ماهشه کولیک شدید داره جوری که نه خواب داره نه درست شیرمیخوره همه دارویی هم استفاده کردیم دایمیتیکون کولیکیز پدی لاکت وخیلی چیزای دیگه میشه ازشربت دیسیکلومین استفاده کنیم وچه مقدار.ممنون
- آب دهان نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمه ای دارم که آب دهانش خیلی میاد علتش چیه و چکار باید کنیم
- واکسن
با سلام من دو روز پیش واکسن چهار ماهگی پسرم رو زدم از اون موقع تا حالا فقط جیغ میکشه خیلی بیقرار و نا آرومه انگار یه جاییش درد میکنه آیا این بیقراری طبیعی هست
- باسلام وخسته نباشید دکترجان پسرم ۱۶ماهه هست ازاول هم شیرخشک گیگوز مصرف میکرد ۱و۲ والان هم ازیکسالگی به بعد گیگوز ۳میخورد وبهش میسازه الان این شیرخشک تولیدش قطع شده ونیست بجاش توصیه میکنید چی بدیم بهش؟باتشکر
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
ببخشید آقای دکتر دخترم 2 ماه داره چرا بعضی وقت ها رنگ صورتش توی خواب برای یک لحظه زرد میشه و بعد دوباره سفید میشه....
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون

