Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر دختر من ۱۸ ماهش وزن اولیه ۳۲۰۰وقدش۴۹الان تواین سن وزن ۹۶۰۰قد ۸۸از یک سالگی هم دکتر بهش زینک سولفات تجویز کردن در ضمن قطره آهن لیپوزوفر هم میدم بنظرتون این زینک ادامه بدم یا نه با توجه به وزن کمش ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
- سلام آقای دکتر نوزاد بیست روزه سرما خورده سرفه شدید داره خلط دار چیکار کنم خوب بشه اگه بگین ممنون میشم
- مصرف ماست
با سلام میخواستم بدونم فرزند من که به محصولات گاوی کمی حساسیت دارد.. حتی ماست پروبیوتیک گاوی هم نمیتواند بخورد؟ چون همه ماستهای موجود پاستوریزه پایه گاوی یا گامیش هستند. با تشکر
- پسرم۱۰ماهشه ازامروزصبح بالا میاره واسهاله وبی تابی میکنه دبلافاصله بعد از استفراغ حالش بهتر میشه وآروم میگیره.
- خس خس سینه
سلام خسته نباشیدشربت گریب میکچستربرای جلوگیری ازخس خس سینه واستفراغ پنیری نوزادخوب است؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دختره من ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ دادم یبوست گرفت ودکترگفت سوپرامیل بدین واحساس میکنم ک تن تن گرسنه میشه وشیرمیخاد ایا این شیرخوبیه؟؟یا شیره دیکه ای بدم ممنون از پاسخگویتون
- تکان
سلام نوزاد ۱۳ ماهه دارم که موقغ خابیدن وقتی روی پاهام دارم میخوابونمش پا یا آرنجشو تکون میده خیلی با دستم میگیرم قطع میشه علت چیست
- سوال
سلام آقای دکتر هفته پیش ازتون راجب نوزاد هشت ماهه ام سوال کردم ک وقتی چیزی میخواد خودش میلرزونه.الانم همانگونه هستش عضلاتش را سفت میکنه خودشو جم میکنه دست وپاش میلرزونه طوری ک انگارآدم هول میشه وقتی چیزی بخواد این کار انجام میده و وقتی ک این کارانجام میده حواسشو پرت میکنم دیگ در اون لحظه این کار نمیکنم.میخواسم ببینم آیا جای نگرانی وجود داره واین رفتارش حتما عصبی باید ببرمش دکتر یا جای نگرانی نداره خودش رفع میشه؟؟وبرای زودتر حل شدن این مسله اقدامی باید انجام بدم؟.ممنون میشم به طورکامل راهنمایی کنید میترسم آسیبی ب مغزش برسه با توجه ب شرایط موجود کشور ما موندیم توخونه جایی میترسیم بریم ببرمش دکتر تو روخدا منو کمی بیشتر راهنمایی کنید ک علت چی میتونه باشه ایا عصبی و من چه کنم بهتر بشه ممنون از پاسخگویی شما.اجرتون با خدا
- سلام وردودخدمت شما….پسرم 8سالشه انفولانزاگرفته داروهم هم میخوره خیلی سرفه میکنه میگه داخل شکمم خیلی دردوسوزش دارم چی بهش بدم تاسرفه اش خوب بشه ممنونم ازشما
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- سلام. دخترم ۴ماهشه. الان ۵روزه مدفوع نکرده
- انگشت
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 12سالشه زیر انگشت شصت پاش ترک خورده و کنارش ترک پوسته پوسته شده و یکی از انگشتان دستش هم کنار ناخنش ترک خورده و پوسته پوسته شده دلیلش چیه دکتر؟چه پمادی استفاده کنم؟
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- سلام پسرمن کلاس دومه یه مدته کف پاش خیلی زرده ولی کم کاری تیروئید هم داره
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید ، پسر ۷ ماه ونیم دارم که حریره بادام نمیخوره اگه یه قطره زعفران بزنم میخوره اشکالی داره از زعفران استفاده کنم خیلی کم ؟ ممنون
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم

