Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برآمدگی زیر لب
سلام خسته نباشید زیر لب پسرم که ۲ ماه و ۲۵ روزشه یه مدتیه دو تا برآمدگی وجود داره مثل اینکه با لثه گاز گرفته و آب دهانشم زیاد شده
- اسهال دخترم
تعداد دفعاتی که یک بچه ۳ ماهه میتونه مدفوع کنه و اسهال نباشه چقده چون دخترم هم شیر منو میخوره هم شیر خشک تو خواب ک اصلا مدفوع نمیکنه وقتی بیداره ۷ تا ۸ بار مدفوع میکنه بعضی موقعا زیاد بعضی موقعا کم
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 20ماهشه و شیر خودم رو میخوره آیا در این دوران من قرص جوشان ویتامین C مصرف کنم اشکال داره؟
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من 2ماه و نیم ش عطسه و گاهی سرفه میکن بهش شربت سرما خوردگی کودکان بدم اشکال نداره چون سنش کم
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- شیر
سلام خدمت شما من از شما پرسیدم چه جوری شیرروازبچم بگیرم وبه شیرخشک عادتش بدم شماگفتید که بهتره به شیر پاستوریزه کم چرب با استکان عادتش بدم مشکل من همینه که چه جوری این کارروبکنم یعنی چه طوری راطیش کنم که صبح وشب شیر من روول کنه وشیر پاستوریزه با لیوان بخوره چه جوری یادش بدم عادتش بدم میشه کمکم کنید
- من کودکم سرماخورده یه هفته از وقت واکنش گذشته ولی هنوز خوب نشده شش ماهشه چیکار کنم
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- دیر کار کردن شکم نوراد چهار ماهه
نوزاد من شکمش خوب کار نمی کنه شیر مادر میخوره ۴ماهشم است قبلا نبوده ده روز میشه اینطور شده برای خالی کردن باد شکم هم خیلی زوز میزنه با تشکر
- کم اشتهایی
سلام دخترم ۲سالشه.نزدیک دو هفته اس اشتهاش کم شده و ۶قاشق کوچیک فقط غذا میخوره در هر وعده،تب و اسهال و استفراغ نداره،میوه و تنقلات خوب میخوره،مشکلی داره کم اشتها شده؟
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشید.داخل سایت فرمودید کولیک نباید سبزیجات حبوبات خورد این روند باید تا کی ادامه داشته باشه من نوزادم ۳ ماه و ۲۰ روزشه تا کی نباید بخورم؟اینم بگم هنوز دل درد داره و خیلی غذاها حذف کردم .و سوال دومم اینکه میتونم نبات داغ بدم.یعنی میشه تو این سن داد چون مادرم میگه بهش بده
- شربت زینک سولفات
سلام خدمت دکترمحترم روش استفاده ازشربت زینک سولفات واینکه چ مقداربایدبه نوزادهشت ماهه بدهیم وایاتاثیرخوبی برای رشدقدداردتاکی بایدبدهیم
- مصرف قرص
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۱۲ سال داره ابله مرغان گرفته ودر کنار اون گلو درد هم دارم میتونه سفیکسیم ۲۰۰ مصرف کنه
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟

