Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- میزان WBC به مقدار 13150
با سلام خدا قوت دکتر جان. امروز ۱۳م اسفندماه سال ۱۴۰۱ آزمایش خون دخترمو گرفتم میزان گلبولهای سفید بالا داشت.بالا هم اشاره کردمwbc به مقدار 13150 میباشد دکترجان نشانه چیست؟؟باسپاس
- استفاده از ساشه برای فاویسم
سلام . آیا شخص مبتلا به فاویسم برای تسکین گلودرد و سرفه ، میتواند از ساشه تارتونیک و یا روتارین استفاده کند ؟
- سرفه شبانه
دخترم شبا وقتی که میخوابه خیلی سرفه میکنه اینقد که از خواب بیدار میشه حتی بعضی وتا هم از شدت سرفه استفراغ میکنه زمانی که سرفه میکنه سرش خیلی عرق میکنه و داغ میشه نمیدونم از چی دو بارهم دکتر بردم اما فرقی نکرده
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- رفلاکس پنهان
برای کم کردن بیقراری و گریه های کودک ۲ ماهه که تشخیص رفلاکس پنهان و آلرژی دادن چیکار کنم؟آقای دکتر خیلی بی قراره. ممنونم از شما
- آلرژی
سلام آقای دکتر خوردن حتی دو بند انگشت کیک برای نوزاد آلرژی به پروتئین گاوی باعث تشدید رفلاکس میشه؟چون دو روز بود بچه بهتر میخوابید دیروز کمی کیک خوردم باز رفلاکس میکنه دهنش کف میکنه. ممنون از راهنمایی تون
- سلام دخترم ۵ ساله هستش شربت آزیترو مایسین چه جوری بهش بدم ؟؟؟؟
سلام و خدا قوت دخترم ۵ ساله هستش شربت ازیترومایسین و چه جوری بهش دم ؟؟؟؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- اسهال و مدفوع
با سلام..اقای دکتر پسرم 13ماهشه.دو هفته اسهال داشت ک دکتر بردم گفتن بخاطردندوناشه بعداز دوهفته وقتی مدفوع میکنه،معذرت میخام هرچیخورده باشه،درسته پس میده دلیلش چی میتونه باشه..لطفا جواب بدید نگرانم هنوز گاهی اسهال داره
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- رشد قد
سلام آقای دکتر کودکم 17 ماهشه که دوبار پشت سر هم به درمانگا بردمش برای قد و وزن قدش تغییر نکرده بود 84 بود آیا مشکلی در رشد قدش وجود دارد یا خیر قدش نرمال است
- جوش سفید روی نوک پستان
جوش سفید رنگ روی یکی از پستان پسر ۵ سالم نشانه چیست آیا لازم دکتر ببرم
- شربت اندانسترون
سلام خسته نباشید من پسرمو دیروز بردم دکتر بخاطر بوی دهنش بوی بد هم نیس ولی یجورایی بو داره ، دکتر گف تهوع داره گفتم نه با اسن حال شربت اندانسترون داده این برای بوی دهنش خوبه؟؟؟
- کم کاری تیروئید
باسلام پسرم 3سال و 3ماهش هست اتفاقی بردیم آزمایش جوابش و گرفتیم شوکه شدیم گفتن پسرم تیروئیدش کم کاره tsh=6.7شده که استاندارش6.4هستش خیلی نگرانمون کرده.میخواستم بدونم درمان میشه؟یا چه مدت طول درمانش هست؟میگن تا آخرعمرش باید قرص بخوره . لطفا ی راهنماییم بکنین؟

