Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم 14ماهشه اصلا شیر نمیخوره، شیر خشک میخورد قبل، طول روز غذا میخوره اما شیرشو قطع کرده بزورم میدم اوق مزنه، تازه دندون در اورده، فقط 6صبح تو خواب میخوره دیگه کل روز لب نمیزنه، چیکار کنم؟
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- علت لرزيدن ناگهاني كودك
سلام خسته نباشيد دختر من ده ماهشه واز همون نوزاديش بعضي اوقات ميلرزيد اين لرز حدود دوثانيه طول ميكشه بعضي روزا چهار پنج بار اينجوري ميشه خيلي بچه زرنگيه راه ميره حرف ميزنه هركاري ميگي انجام ميده منو باباشم اونجوريم بعضي مواقع ميلرزيم ميشه راهنماييم كنين خيلي نگرانم
- سلام اقای دکتر
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ساله با وزن ۳۷ کیلو ،التهاب گلو و تب
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟
- بیماری کودکان
سلام شب بخیر .پسر من ۶ ساله و ۳۲ کیلو وزن دارد .هفته پیش دچار تب و گلو دردوحالتهای سرماخوردگی شد .۵ روز آموکسی سیلین ۲۵۰ خورد .خوب شد ولی ترشح بینی اش قطع نمیشود .چسبناک است سبز بود ولی الان سفید غلیظ است .چند روز قطره کلریدسدیم استفاده کردیم .خیلی کلافه شده و نمیتونه بره به مدرسه ممنون
- مطب
سلام یه هفته است زنگ میزنم مطب جواب نمیده آقای دکتر کی مطب باز میشه؟ اگه شما نیستین پیش کدوم دکتر بریم ؟ ممنون
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- گرفتگی بینی
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست نزدیک به ۴روز هست موقع شیر خوردن بینیش صدایی مثل خلط داره انگار گرفته هست ولی علائم سرما نداره شاید دوتا عطسه در روز مشکل دیگه هم نداره به نظرتون چیکار کنم
- تعداد دفع کودک ۲ و نیم ساله
سلام پسر ۲ ساله و نیمه دارم که بعد از چند روز اسهال ،الان ۳ بار در روز مدفوع میکنه و آسهالی هم نیست، فیبر هم زیاد بهش میدم سیب و موز طبیعیه ۳ بار در روز ؟
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- شربت تئوفیلین
سلام. ببخشید درسته که شربت تئوفیلین جی باعث تشنج میشه؟ تو عوارض دارو اینطوری نوشته شده
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟
- زرد شدن کف دست و پای کودک
با سلام دخترم ۴ سال دارد و کف دست و پای او زرد شده ازمایش و بعد سونو گرافی شد و مشخص شد که به مقدار خیلی کم کبد او چرب است ولی دکتر هیچ داروئی نداد و گفت که باید رژیم غذایی بگیره من خیلی نگرانم
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- آزمایش خون
سلام دکتر دخترم 5 ساله هست. دو ماه پیش آزمایش خون داد که آلکالین فسفاتازش نزدیک 40 واحد بیشتر از حد مجاز بود. لوکوسیت هم بیست واحد بالاتر از مجاز و ترومبوزیت هم کمی بالاتر از مجاز. دکتر دو ماه بعد باز خون گرفت که لوکوسیت کل نرمال بود ننتها اءوزونفیل 2 واحد بیتشر از نرمال بود. مالقی مثل قبل. دلیلش چی میتونه باشه؟

