Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتر من بچم سرما خورده سرفه و آبریزش داره اما دوروزی تب داشت که با دارو برطرف شد چندروز دیگه میتونم واکسنش رو بزنم؟
- خوردن ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم 26 ماهشه بردمش خانه بهداشت بهم گفتن ویتامین نده دیگه ویتامین احتیاجی ندارد.....ویتامین بهش ندم مشکلی نداره چون قطره اهن هم نمیدم ..اگه بدم چه ویتامینی بهش بدم .ممنونم
- نارس بودن نوزاد
نوزادمن در 35هفته و شش روز بدنیا امد وزنش2250،قد 48،دورسر33بودالان یازده ماهشه8500هست کم وزن نیست؟نارس بودن برروی هوشش اثر نمیذاره؟در آینده از هم سن وسالاش عقب نمیفته ومیتونه با آنها به مدرسه بره در یادگیری مشکل پیدا نمیکنه چون در حال حاضر قادر به حرف زدن نیست
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- سرماخوردگی کودکان
دخترم یک ونیم سالشه یه هفته قبل انفولانزاگرفت فقط خلط گلووترشح ببنی داشت که چرکی شده بود دکترچرک خشکن سفالکسین ۱۲۵نوشت بهش دادم بهترشدبه محض تموم شدن دوباره علایمش برگشت الان چه چرک خشکی بهش بدم که عفونتش خوب بشه
- کم خونی
باسلام.ببخشید بچه م یک ماه دیگه ۲ سالش میشه وکم خونی شدیدی داره یه کپسول نوشتن ک گفتن دانه هاشو بریزیم توآب و بهش بدیم نمیخوره اصلا گفتم ببینم اگه میشه دارو براش تجویزکنید ممنون میشم
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- بیماری
سلام بچه ما ۶ ساله است و کف دست و پاش زرده نشانه چیست
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام اقای دکتر به پسرم شربت کوآموکسی کلاو میدهم برای خلط پشت گلواگر بعد شربت شیر خشک بخورد اشکال دارد اگه اشکال دارد چندساعت بعد بدهم
- ددست گذاشتن رو شکم
سلم خسته نباشید پسرم ۲ سالش بعضا دستشو میزاره رو شکمش یا پهلوش یا یکم بالا تر از ناف پایین شکم ، گریه اینا نداره ، غر هم نمیزنه فقط دستش میزاره یکم وایمیسته یا مثلا میاد سمت من و باز یه چند ثانیه بعد میره بازی میکنه ، شده وسط بازی دستش گذاشته و یکم وایساده باز دوباره رفته پی بازی ، چرا؟ خطرناکه؟
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- کمک
سلام کودکی۲۲ ماهه دارم چند وقتی متوجه شدم پاهایش کمی پرانتزی است آیا باید درمان شود؟
- روزه گرفتن کودک
کودکی 12 ساله داریم که اصرار به روزه گرفتن دارد , اجازه بدهیم یا خیر ؟
- داروی سفکسیم
سلام برای کودک ۱۰ ماه و۲۱روزه چندسی سی ودر چند نوبت شربت سفکسیم بدم.فکر میکنم عفونت ادراری داره .چون بلافاصله پاهاش میسوزه بااینکه خیلی زود پوشک وعوض میکنم
- زینک
با سلام دختر من نارس به دنیا اومد با وزن 1/800 . الان یکسالشه با وزن 9/500 و قد 72 . میخواستم بدونم قد و وزنش نامناسبه و اینکه شربن نیوزینک بهش بدم و به چه میزان در روز با تشکر
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما

