Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- درد پا
سلام آقای دکتر طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق دختر دو سال و سه ماهه دارم که دیروز عصر زمین خورد و تا ظهر امروز مشکلی نداشت ولی از ظهر بی تابی می کند و بعضی اوقات هم راه نمی رود تو رو خدا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر با توجه به وضعیت کرونا هم می ترسم ببرم بیمارستان برای چکاپ
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- جوش های زیر پوستی
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم شدم دخترم ۴روز تب شدید میکرد الان ۳ روز تبش قطع شده ولی امروز متوجه جوش های ریز مانند جوش های نورادی روی صورتش و گردنش و شکمش شدم ممکنه از تب باشه
- دندان
سلام دختر ۱۷ماهه ۸ تا دندون داره مدام لثه هاش وزم می کنه و کبود میشه اما خبری از دندون نیست ؟ ممکنه مشکلی داشته باشه ؟ این تعداد دندون مناسب سنش هست ؟
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- مصرف دگزامتازون عضلانی
سلام دخترم ۸ ماهگی کروپ شدید گرفت رفتیم دکتر،فرستاد بیمارستان اونجا دو دوز دگزا زدند و بخور دادن...بهتر شد ،دوباره یکسالگی کروپمتوسط گرفت باز دگزا زدند....الانم ۱۴ ماهشه نفسش گرفته بود بردیم دکتر دگزا دند آیا مشکل تو رشدش بوجود نمیاد؟چکار کنم دیگه خروسک اش برگشت نکنه؟
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- خوردن قرص سیپروفلوکساسین
سلام دکتر نوزادم ۱۵ روز داره دکتر بهم کپسول سیپروفلوکساسین داده ۵ نوبت خوردم ایا مشکلی برای بچم به وجود میاد
- دکترتغذیه معرفی میکنید
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و هشت ماهه هست دکتر تغذیه میخوام ببرمش میشه بهم معرفی کنید ممنونم
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- تهوع
سلام دختر9ماهه و3روزدارم دوروزپشت سرهم تب کرد مسافرت بودم رسیدم بردم پیش دکتراطفال گغت سینه اش چرک داره بهش شربت کوآموکسی کلاو 600داده هر12ساعت3.5سی سی من هرسری بهش میدم تومدت زمان 1الی 3ساعت بالامیاره وپی پی اش حالت اسهالی میره این علائم قبل دارونداشت میخوام ببینم میتونه ازاین شربت باشه باهاش ناسازگارباشه یانه ادامه بدم شربت رو؟
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- احتقان بینی
شما اسپری ممتازون رو برای کودک ۵ماهه توصیه میکنید؟ گرفتگی بینی شدید داره به خاطر آلرژی غذایی.
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرم تقریبا دوماهی خس خس سینه داشت همه نوع آنتی بیوتیک و داروی حساسیت بهش دادیم خوب نشد شیر خشک اپتامیل میخورد با شیر مادر دکتر براش شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن خس خس سینش خوب شده ولی مدفوعش سفت شده بود و موقع دفع زور میزد خیلی شیر خودمم دیگه نمیخوره چیکار کنم سینه بگیره 🥲🥲💔 داروی ننوتادین وفاموتدین هم میخوره با قطره آهن و مولتی ویتامین امروز یکم تب داره میخواستم قطره استامینوفن پاراکید بدم تداخل دارویی ندارع با داروهاش؟؟ سفتی مدفوعش از داروهای میتونه باشع؟ یا از شیرخشکش؟؟چیکار کنم سینه هم بگیره ؟
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،دخترم ۴/۵ساله هیت با وزن ۱۷ کیلو ،گلوش سفید شده و دهنش بو میده ،چون قلبش مادرزادی سوراخ داره نگرانم ،آیا سفیکسیم ۱۰۰ براش کافیه ،سپاس فراوان .

