Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار سوختگی نوزاد
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- درباره دفع با گریه
بچه یازده ماهه رنگ مدفوعش سیاه وسفته موقع دفع گریه شدید میکنه
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشيد من ساكن كشور انگليس هستم و متاسفانه پزشك اينجا كمكي بهم نكرده فرزندم ٨ هفته دارد و در هفته ٦ رگه هاي خون در پوشكش ديدم به حساب اينكه شايد مقعدش. زخم شده باشه گذاشتم چون ناچيز و خون قرمز روشن بود تا اينكه ٤ روز پيش مجدد خون ديدم با حجم بيشتر دكتر رفتم گفت مقعدش خراش داره چرب نگه دار تا اينكه دو روز بعد مجدد خون با حجم بيشتر از دفعه پيش ديدم مجدد مراجعه كردم باز هم همون حرف رو شنيدم كه مقعد خراش برداشته شيرخودم رو ميخوره و اصلاً تب يا بيقراري نداره يه بچه كاملاً نرماله از همه نظر لطفاً تشخيص خودتون رو بگين بهم خيلي نگرانم كه اين بچه دچار كم خوني نشه و اينكه اين موضوع مشكل حادي نشه. ممنونم
- استفاده ازاسپری بینی
سلام پسرمن ۴۸روزشه مشکلی نداشت ولی الان یک هفته هست بینیش چه درخواب چه بیداری خرخر میکنه نمیتونه شیر بخوره یا بخوابه البته بصورت مداوم نیست دکتربردم گفتن رفلکس داره بهش یه پودر دادن ولی بازم بچم اذیته دستگاه بخور دائما روشنه ولی بازم بی تاثیر میتونم اسپری بینی براش استفاده کنم یاخیرواقعا استرس دارم خواهش میکنم جواب بدین چه کنم
- با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- نوزاد 8 ماه
سلام یکی از دوستان کودک 8 ماه داره داخل پستونک شیر گاو با چایی میریزه ب نوزادش میده از نظر شما مشکلی نداره؟
- اروق گرفتن نوزاد
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای مثل گرفتگی بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم الان گرفتم ۳۷ درجه بود
- استامینوفن واکسن
سلام. آقای دکتر. اینکه بهداشت میگن روز اول واکسن استامینوفن رو دو برابر وزن نوزاد هر چهار ساعت بدیم درسته؟
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر
- قطره خوراكي كوليكز
باسلام اقاي دكتر.من قطره كوليكز براي نوزاده خريدم دو ماه پيش ميخواستم ببينم فاسد شده؟چقد تاريخ انقضا داره بعد از باز شدن
- عرق کردن
باسلام اقای دکتر خسته نباشین من پسری دارم دو ماه و ده روزه ک خیلی عرق میکنه عایا عرق کردن یاد در حال خواب یا شیر خوردن یا حالت عادی ک هوا خوبه نه گرمه و شایدیکم سرد باشه برای نوزاد مشکلی داره ینی عفونتی چیزی داره
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون

