Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- دل درد
سلام دختر 4ساله ای دارم کهچند ماه هست دست روی نافش میزارم و میگه درد میکنه تاحالا 6تا دکتر بردم آزمایش مدفوع، ادرار و خون و سونو شکم انجام دادم مشکلی نبوده الان هم دکتر فوق گوارش کودکان بهش امپرازول، رانیتیدین داده حدود دو هفته است که میخوره اما فایده نکرده طفلی دخترم مدام درد داره، ضمنا از نظر دفع هم گاهی اوقات دو سه روزه است و گاهی هرروزه. لطفا کمک کنید کجا ببرمش لازمه فوق تخصص دیگه ای دخترم رو ببینه؟
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟
- دوز سفکسیم برای نوازد ۲ ماهه
برای نوازد ۲ ماهه چند ساعته و به چه میزان شربت سفکسیم باید بدیم
- سرفه خشک
پسرم 13ماهست چندروزه سرفه خشک میکنه وباخوردن شربت کتوتیفن واموکسی سیلین خوب نشده
- مادر نوزاد ۲ماهه
سلام وقت بخیر من دندونم عفونت کرده و الان نوزاد ۲ماهه شیر میدهم چه انتی بیوتیکی بخورم که به بچه اسیب نرسدو برای سوزش ادرار چه دارویی استفاده کنم
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- کج لب نوزاد
سلام دخترم ی ماهشه موقع گریه وگاهی خنده لب پایین خیلی به سمت راست کج میشه خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- دل پیچه و اسهال و تب
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دل پیچه و اسهال و تب خیلی بالایی داره حتی با اینکه استامینوفن میخوره. نمیدونم چیکار کنم.
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- وزن کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید پسرم۱۴ماه هست ولی وزنش۸/۳۰۰هست کمه زمان تولد۳کیلو بود لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم متشکرم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من یه پسر ۶ساله دارم از اول مهر تا حالا دقیقا سومین باره که سرما میخوره وتب میکنه آزمایش هم انجام دادم براش فقط یه کوچولو ویتامین دی کم داره لطفاً راهنمایی کنید
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم

