Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 18 ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم واکسن 18 ماهگی زده است و از لحاظ پاش مشکل نداره ولی تبش فطح نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- سفکسیم ۲۰۰
با سلام .آقای دکتر بینهایت تشکر میکنم بابت جواب ها و راهنماییهاتون. من درمورد سفکسیم ۲۰۰ سوال کرده بودم که شما فرمودید روزی یک عدد قرص سفکسیم .این قرص تا چند روز باید داده بشه؟
- ویزیت شدن
پسرم ۳سالشه ،۲شب بیدارشدشروع کردب جیغ زدن،بعدش آبریزش بینه،سرفه بهونه گیری،امروزم تب کرده،بهش آیزترومایسین۲۰۰دادم،راهنمایین کنین ممنون،توخواب همش میپره،بینیش انقدخلط داره نفس کشیدن براش مشکله
- وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره ویه کرمهای سفید رنگ ریز از مقعده اش میزنه بیرون وخیلی دل پیچه داره دکتر واسش دی سکلومین تجویز کرد سونو هم گرفت میگه لنف نودزیادی تو ناحیه پاراآئورت مشاهده شده میگه بخاطر سرماخوردگی اینطوری غده لنف ورم میکنه آیا تشخیصشون درسته آخه بچم خیلی درد داره فقط گریه میکنه خودش هم هیدرو سفالی هم هست؟لطفا جواب بدین
- شربت تقویتی
سلام پسرم یکسال یک ماهش کم وزن براش ش بت مولتی ویتامین زینگ پلاس سانستول خریدم. آیا در کنار این شربت باید مولتی ویتامین رو که بهداری میده رو هم به پسرم بدم؟
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- سلام عصربخیرببخشیدپسرم امروزاهنرباقورت داده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
- شربت مناسب سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر شربت سرماخوردگی کوریزان برای بچه ۱۶ ماهه قابل استفاده است؟؟ تائید میفرمایید؟ مقدار مصرفش چقدره؟؟ با تشکر
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- کم مویی
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه داره به دلیل ریزش مو کلا موهشو زدیم الان هم زیادپرپشت نیس میشه کاری برای پرپشت شدنش کرد
- تب و دل درد و اسهلال
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- خربزه برای کودک یکساله
از چه سنی میشه به کودک خربزه داد؟

